تازه های سایت

کد مطلب: 23970
5. شهريور 1394 - 11:23
استاندار همدان گفت: به دنبال جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی هستیم که یکی از مهمترین سرمایه‎گذاری‎های جذب شده برای سد گرین نهاوند است.
سد گرین نهاوند با مشارکت قرارگاه خاتم الاوصیا اجرا می‌شود

به گزارش سایت گرو، محمد ناصر نیکبخت با اشاره به اینکه سفر رئیس جمهور به استان همدان دستاوردهای بزرگی را به همراه داشته است، اظهار داشت: براساس اظهارات مدیران سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مصوبات سفر رئیس جمهور به همدان استثنایی بوده و مصوبات خوبی برای همدان انجام شده است.

وی با بیان اینکه به دنبال جذب سرمایه‎‌گذاری داخلی و خارجی در استان همدان هستیم، تصریح کرد: یکی از مهمترین سرمایه‎گذاری‎های جذب شده برای سد گرین نهاوند است که با حجم سرمایه‎گذاری 220 میلیارد تومانی با مشارکت قرارگاه خاتم الاوصیا و یکی از بانکها اجرایی می‌شود.

استاندار همدان با بیان اینکه رئیس جمهور از استان همدان شناخت خوبی داشته و همین امر در انجام مصوبات تاثیر بسزایی داشت، گفت: برای 42 طرح و پروژه عمرانی، خدماتی و تولیدی استان همدان 847 میلیارد تومان اعتبار تصویب شد.

نیک بخت با اشاره به اینکه نجات اقتصاد و بهبود فضای کسب و کار از اولویتهای دولت تدبیر و امید است، گفت: در همین راستا در سفر رئیس جمهور به استان مقرر شد تا بانکها 1200 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی و بنگاه‎‌های اقتصادی پرداخت کنند.

وی با بیان اینکه نباید نسبت به مصوبات و وعده‌های سفر ریاست جمهوری بی تفاوت باشیم، افزود: دستاورد این سفر برای استان همدان دو هزار و 927 میلیارد تومان بوده که باید پیگیری لازم را برای تحقق آن از سوی مدیران انجام شود.

استاندار همدان با اشاره به اینکه سفر رئیس جمهور به استان همدان در تقویت وحدت استان بسیار موثر بود، گفت: یکی از تاکیدات رئیس جمهور در این سفر اعتماد متقابل بوده و از وجود وحدت و اعتماد موجود در استان نیز ابراز خرسندی داشتند.

وی درباره وظیفه مسئولان و مدیران همدان در قبال مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان نیز گفت: حال با انجام این مصوبات مدیران استان باید پیگیریهای لازم را برای عملیاتی شدن آنها انجام دهند تا بتوان به وعده‌‎های داده شده عمل کرد.

نیک بخت با بیان اینکه قاعده در دولت تدبیر و امید این است که به وعده‌های داده شده عمل کنیم، افزود: تمامی وعده‎ها و مصوباتی که در سفر رئیس جمهور انجام شده باید در دو سال باقی مانده دولت اجرایی شود.

وی با بیان اینکه جلسه توسعه و سرمایه‎‌گذاران با حضور رئیس جمهور یکی از مهمترین جلسات رئیس جمهور در استان همدان بود، تصریح کرد: در این جلسه براساس توافق اولیه 880 میلیارد تومان سرمایه‎گذاری توسط بخش خصوصی در استان همدان انجام می‌شود که البته این میزان در حال افزایش است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما