تازه های سایت

کد مطلب: 23885
1. شهريور 1394 - 10:24
رئیس جمعیت هلال‌احمر نهاوند گفت: محیط بان نهاوندی که به براثراستنشاق دود ناشی از آتش‌سوزی با خطر مرگ مواجه شده بود با حضور نیروهای این جمعیت نجات یافت و به بیمارستان منتقل شد.
نجات جان محیط بان نهاوندی/ 11 مجروح در تصادف زنجیره‌ای خودروها در محور نهاوند به کرمانشاه

محمدتقی شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: براثر آتش‌سوزی در جنگل‌های سراب فارسبان نهاوند 2 محیط بان که برای مهار آتش‌سوزی به محل رفته بودند دچار حادثه شدند.

وی اظهار کرد: در این حادثه یکی از محیط بانان به دلیل تنفس دود ناشی از آتش‌سوزی دچار حادثه جدی تنفسی شده بود و یک محیط بان دیگر نیز در معرض مشکل تنفسی قرارگرفته بود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر نهاوند افزود: پس از اطلاع پایگاه امداد فیروزان، یک اکیپ سریعاً به محل حادثه اعزام شدند و اقدامات اولیه را برای زنده ماندن محیط بانان انجام دادند.

وی گفت: امدادگران هلال‌احمر، یکی از محیط بانان را که دچار حمله تنفسی شده بود را با عمل اکسیژن‌تراپی و کنترل علائم حیاتی امدادرسانی کردند و از بروز مشکل حادتر برای وی جلوگیری کردند و سپس به بیمارستان علیمرادیان نهاوند منتقل کردند.

شهبازی اظهار کرد: محیط بان دیگری نیزکه در محل حاضر بود به همین دلیل مورد امدادرسانی قرار گرفت و امدادگران جمعیت هلال‌احمر نهاوند وی را به‌صورت سرپایی وارسی کردند و از رفع خطر اطمینان حاصل کردند.

 

11 مجروح در تصادف زنجیره‌ای در محور نهاوند به کرمانشاه

 

رئیس جمعیت هلال‌احمر نهاوند همچنین گفت: در حادثه دیگری که در محور نهاوند به کرمانشاه در حدفاصل روستای کهریز نهاوند اتفاق افتاد به دلیل تصادف زنجیره‌ای چندین خودرو 11 نفر مجروح شدند.

وی اظهار کرد: در این تصادف 5 دستگاه خودرو شامل 2 دستگاه پراید، سمند، نیسان و پژو با یکدیگر برخورد کردند و بلافاصله پس از اطلاع، تیم‌های امدادی هلال‌احمر و فوریت‌های پزشکی نهاوند در محل حاضر شدند.

شهبازی بیان داشت: در این حادثه که خوشبختانه تلفات جانی نداشت، 3 نفر از مسافران به‌شدت مجروح شده که با آمبولانس به بیمارستان علیمرادیان نهاوند اعزام شدند.

وی افزود: یکی از این مصدومان خانمی بود که به دلیل شکستگی استخوان ران در خودرو گیرکرده بود که با تلاش امدادگران هلال‌احمر نهاوند با انجام برش از خودرو خارج شد و به بیمارستان منتقل شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر نهاوند در خاتمه گفت: 8 نفر از حادثه دیگان نیز توسط فوریت‌های پزشکی و هلال‌احمر نهاوند به‌صورت سرپایی مداوا شدند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما