تازه های سایت

کد مطلب: 23855
31. مرداد 1394 - 0:53
سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: کارشناسانی که برای برنامه 90 حضور پیدا می‌کنند بین آنها فرقی با حضور کارشناسان در برنامه خندوانه ندارد و من به خاطر این موضوع از عادل و رامبد جوان تشکر می‌کنم چون باعث خنده مردم می‌شوند.

به گزارش سایت گرو به نقل از مشرق، سیاوش بختیاری زاده در نشست خبری بعد از بازی با استقلال گفت: اینکه بخواهم به کسی حرف نامربوط بزنم و توهین کنم قصدی ندارم و پیشاپیش عذرخواهی می کنم. هفته گذشته در انزلی گل خوردیم اما به داور حرفی نزدم چون باید سریع تصمیم بگیرد.

بختیاری‌زاده افزود: امروز حق تمام مردم اهواز خورده شد با این حال من نمی‌خواستم در مورد داوری حرف بزنم اما زمانی که تا نزدیک اذان صبح برای بحث داوری دیدار استقلال اهواز و ملوان بیدار ماندم. در خواب و بیداری دیدم که تلویزیون در حال پخش برنامه خندوانه است و متوجه شدم کارشناسانی که برای برنامه 90 حضور پیدا می‌کنند بین آنها فرقی با حضور کارشناسان در برنامه خندوانه ندارد و من به خاطر این موضوع از عادل و رامبد جوان تشکر می‌کنم چون باعث خنده مردم می‌شوند. یک ملت دیدند که مقابل ملوان برای ما پنالتی نگرفتند اما کارشناس برنامه 90 یک صحبت دیگر داشت. باز هم می‌گویم نمی‌خواهم در مورد داوری حرف بزنم چون در این صورت محروم می‌شوم و تا هفته سی‌ام هم این کار را نخواهم کرد.

وی افزود: به شرف داوران درود می‌فرستم که با کمترین بضاعت داوری می‌کنند و واقعاً درود بر شرف آنها. هر چند که ما امروز نباختیم و 2 روز پیش بازی را واگذار کردیم یعنی آن زمانی که به ما گفتند حق ندارید در ورزشگاه تختی با استقلال بازی کنید. نمی‌دانم اگر همین ورزشگاه در ابتدای لیگ از سوی فدراسیون تأیید نشده بود که آنها امروز به نظر خودشان هم احترام نمی‌گذارند. ابتدا اعلام کردند تختی مشکل نور دارد اما مگر در بازی با سیاه‌جامگان این مشکل وجود نداشت اگر این طور بود چرا حریف اعتراض نکرد که ما به خاطر مشکلات نور بازی را واگذار کرده‌ایم من نمی‌توانم خیلی حرف‌ها را بزنم اما خبرنگاران در کارشان رسالت داشته باشند که در غیر این صورت گناه کرده‌اند.

بختیارِ‌ی‌زاده یادآور شد: امروز باید می‌باختیم. 15 سال در فوتبال مملکت نبودم و ای کاش باز هم نمی‌آمدم چرا که آن زمان فوتبال لطیف بود و آن زمان از تماشای فوتبال لذت می‌بردیم. پس از 15 سال آمده‌ام و حالا این چیزها را می‌بینم.

وی یادآور شد: تیم ما 2 روزه بسته شد و آن زمان هم به مردم اهواز این موضوع را گفتم و اعلام کردم که طوری بازی می‌کنیم که همه تعجب کنند به خاطر همین دلم به خاطر اشتباهات داوری در این 4 هفته می‌سوزد.

سرمربی استقلال اهواز تأکید کرد: بهرامی در 3 قدمی داور روی بازیکن استقلال خطا کرد اما داور مسابقه نظری را اخراج کرد. بازیکن ما به داور می‌گوید من خطا نکردم اما او باز هم این بازیکن را اخراج می‌کند در صحنه پنالتی کمک داور به یک سمت دیگر پرچم زد اما ناگهان داور را دید و پرچمش را به سمت دیگری تغییر داد.

وی افزود: نمی‌خواهم در مورد مسائل داوری صحبت کنم اما باز هم از تلاش کسانی که محل بازی را تغییر دادند تشکر می‌کنم چرا که آنها در حق ما محبت کردند اما خبرنگاران نباید به سادگی از این مسائل بگذرند.

سرمربی استقلال اهواز در مورد اینکه در این مسابقه تیمش پا به پای استقلال تهران بازی کرد، گفت: شما دوران جوانی مرا دیده‌اید و بابت چنین اظهارنظری تشکر می‌کنم اما باید بگویم 3 بازیکن کم سن و سال ما اگر با اتوبوس تیم امروز به ورزشگاه نمی‌آمدند هرگز راه ورزشگاه غدیر را پیدا نمی‌کردند. همه می‌دانید که این تیم با چه دشواری بسته شده است پس می‌خواهم از شما بروید و معرفی کنید که چرا در خانه خودمان این بلاها را سرمان آوردند. الان هم عصبانی و ناراحت هستم و نمی‌خواهم حرفی بزنم که باعث ایجاد سوءتفاهم شود.

دیدگاه شما