تازه های سایت

کد مطلب: 23741
24. مرداد 1394 - 12:54
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند خبر داد:
شهرستان نهاوند میزبان مسابقات اتومبیلرانی قهرمانی کشور
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: مسابقات اتومبیلرانی قهرمانی کشور شهریورماه به میزبانی شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.
شهرستان نهاوند میزبان مسابقات اتومبیلرانی قهرمانی کشور

به گزارش سایت گرو، سعید کولیوند در نشست خبری با خبرنگاران نهاوند گفت: مسابقات اتومبیلرانی قهرمانی کشور در روزهای 14 تا 18 شهریور به مدت 4 روز در شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: میزبانی خوب این مسابقات از طرف مجموعه ورزش شهرستان می‌تواند زمینه معرفی هرچه بیشتر ظرفیت‌های ورزشی شهرستان را به کشور معرفی کند و باعث برگزاری بیشتر مسابقات ملی و بین‌المللی در نهاوند شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند افزود: این مسابقات در رده اتومبیل‌های دو دیفرانسیل و زیر نظر فدراسیون اتومبیلرانی جمهوری اسلامی برای اولین بار در شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

وی گفت: برای میزبانی شایسته از شرکت‌کنندگان در این مسابقات هماهنگی‌های لازم و جلسات مختلفی برگزار شود و امیدواریم با همکاری همه مسئولان بتوانیم به نحوی شایسته این مسابقات را برگزار کنیم.

کولیوند عنوان کرد: از ابتدای سال 94 تاکنون شهرستان نهاوند میزبان 4 مسابقه و جشنواره کشوری بوده است که به بهترین شکل آن‌ها را برگزار کرده است و مهم‌ترین آن‌ها برگزاری جشنواره بازی‌های بومی و محلی کشور در نهاوند بود که بسیار مورد استقبال قرارگرفته است.

وی بیان داشت: یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های ما ایجاد فضای نشاط در محیطی سالم است که برگزاری جشنواره بازی‌های بومی و محلی این نشاط را در بین خانواده‌های نهاوندی به‌خوبی ایجاد کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند در بخش دیگری از سخنانش به موفقیت‌های ورزشکاران نهاوندی در سطح جهانی و ملی پرداخت و اظهار کرد: در شهرستان نهاوند 34 هیئت ورزشی فعالیت می‌کنند و ما موفق شدیم در 15 رشته ورزی در میدان‌های داخلی و خارجی صاحب مدال شویم.

وی گفت: خوشبختانه حضور بانوان در رشته‌های ورزشی در این شهرستان بسیار چشمگیر بوده است به‌طوری‌که بیشترین مدال‌های ما را بانوان ورزشکار نهاوندی کسب کرده‌اند.

کولیوند عنوان کرد: سال گذشته ورزشکاران نهاوند موفق شدند 160 مدال جهانی و کشوری کسب کنند و بانوان ورزشکار نهاوندی نیز تعداد 93 مدال را از این تعداد به خود اختصاص دادند که نشان‌دهنده رشد رشته‌های ورزشی مخصوص بانوان در نهاوند بوده است.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین مطالبات بانوان نهاوند افتتاح هرچه زودتر سالن چندمنظوره بانوان است که به آن‌ها وعده داده‌ایم که به‌زودی افتتاح خواهد شد و انشا الله همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان همدان یا در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند اظهار داشت: در فصل تابستان امسال 580 پایگاه غنی‌سازی اوقات فراغت در نهاوند فعالیت می‌کنند 157 مربی و بیش از 24 هزار ورزشکار از این پایگاه‌ها استفاده کرده‌اند.

وی در پایان گفت: رشد ورزش در شهرستان نهاوند روند مطلوبی دارد به‌طوری‌که امسال 15 ورزشکار ما به اردوهای مختلف تیم ملی در رشته‌های مختلف دعوت شدند و 4 مورد نیز اعزامی به مسابقات جهانی داشته‌ایم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما