تازه های سایت

کد مطلب: 23650
19. مرداد 1394 - 9:22
مهدی هاشمی رفسنجانی با بدرقه محسن، یاسر و فاطمه هاشمی و مادرش عفت مرعشی جهت گذراندن دوره 10 ساله حکم زندان خود وارد زندان اوین شد.

به گزارش سایت گرو به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا لحظاتی پیش مهدی هاشمی وارد زندان اوین شد.

وی با بدرقه محسن، یاسر و فاطمه هاشمی و مادرش عفت مرعشی جهت گذراندن دوره 10 ساله حکم زندان خود وارد زندان اوین شد.

مهدی هاشمی رفسنجانی دقایقی پیش از ورود به زندان اوین با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سؤال که نظر شما در مورد حکم دادگاه چیست، گفت: اولاً از شما می‌خواهم که تمام این فیلم‌ها و مطالب من را به طور کامل منتشر کنید.

وی در ادامه با قرائت بیانیه‌ای خطاب به مردم ایران گفت:

بسم‌الله الرحمن الرحیم، ملت بزرگ و فهیم ایران! اکنون که براساس حکم محاکم قضایی برای تحمل کیفری که آن را عادلانه و قانونی ندانسته بلکه اغراض سیاسی را در آن عامل اصلی می‌دانم مهیا گشته‌ام به عنوان عضو خانواده بزرگ انقلاب اسلامی که همواره در خدمت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بوده و خواهم بود، به منظور صیانت و دفاع از حیثیت و شخصیت مبارز و نستوه یار دیرینه و وفادار حضرت امام خمینی(ره) و همراه و وفادار همیشگی مقام معظم رهبری، پدرم بزرگوارم و با توجه به عدم پذیرش خواست اینجانب مبنی بر برگزاری علنی دادگاه، بار دیگر درخواست اجازه پخش کامل و بدون حاشیه کلیه جلسات محاکمه اینجانب را از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران دارم.

امیدوارم که این تقاضا مورد پذیرش واقع شود. رجاء واصق دارم که این اقدام از سوءاستفاده افراد افراطی و مغرض در ضربه به زدن یکی از ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران پیشگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما