تازه های سایت

کد مطلب: 23645
18. مرداد 1394 - 14:32
امام‌جمعه نهاوند گفت: پیام شهدای دفاع مقدس تبعیت از ولی‌فقیه و خدمت صادقانه و خالصانه مسئولان به مردم انقلابی ایران اسلامی است.
ولایتمداری و خدمت صادقانه به مردم پیام شهدای دفاع مقدس است

به گزارش سایت گرو، حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در میدان امام خمینی (ره) شهرستان نهاوند گفت: حضور پرشور و با بصیرت مردم ایران اسلامی در تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در سراسر کشور و به‌خصوص در شهرستان نهاوند یک‌بار دیگر نشان داد که پیوند مردم با آرمان‌های شهدا ناگسستنی است.

وی اظهار کرد: همه ما مدیون خون شهدا است و اگر در پیروی از وصایای شهدا کوتاهی کنیم در آخرت باید جوابگو باشیم و امیدواریم که ما شرمنده خون شهدا نشویم.

امام‌جمعه نهاوند افزود: چیزی که باعث شده امروز مردم نهاوند باوجود گرمای زیاد هوا به استقبال و تشییع شهدای گمنام بیایند عشق به شهدا و مکتب شهدا است.

 

 

وی گفت: شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی به‌خوبی نشان دادند که زیر بار زور و ظلم نمی‌روند و به برکت خون این شهدا است که امروز ایران اسلامی در امنیت و اقتدار به سر می‌برد.

مغیثی بابیان اینکه ما هرچه داریم از شهدا داریم اظهار داشت: بهترین راه برای درک زندگی شهدا و حرکت در مسیر انقلاب عمل به توصیه‌ها و وصایای شهدا است.

امام‌جمعه نهاوند عنوان کرد: در وصیت‌نامه‌های شهدا به تبعیت از ولی‌فقیه و پیروی از فرامین ایشان بسیار تأکید شده و شهدا خطاب به مسئولان نیز اعلام می‌کنند که به برکت نظام مقدس اسلامی برای این مردم خدمت صادقانه و خالصانه انجام دهید.

وی افزود: امروز دشمن با تهاجم همه‌جانبهٔ فرهنگی درصدد جدا کردن جوانان و نوجوانان از فرهنگ شهادت‌طلبی و آرمان‌های انقلاب است که باید در این مسیر هوشیار باشیم.

 

 

مغیثی اظهار کرد: گسترش فحشا و منکرات در جامعه، اعتیاد، هرزگی و بی‌بندوباری ازجمله منکراتی است که دشمن با استفاده از ابزارهای فرهنگی و رسانه‌ای که در اختیار دارد سعی می‌کند این منکرات را در بین جوانان ما گسترش دهد که توجه به زندگی و سیره عملی شهدا از بسیاری از این منکرات جلوگیری می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به لزوم وحدت در جامعه اشاره کرد و گفت: امروز حفظ وحدت از ضروریات جامعه ما است و هرکس در هر پست و مقامی باید در جهت تقویت وحدت قدم بردارد تا بتوانیم بر مشکلات پیروز شویم.

امام‌جمعه نهاوند بیان داشت: با هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و به برکت خون شهدا و حضور همیشگی مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی، هیچ تحریم و تهدیدی ملت سربلند ایران را به‌زانو درنمی‌آورد.

وی افزود: اگر می‌بینیم که قدرت‌های دنیا امروز به قدرتمند بودن ایران اعتراف می‌کنند و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای با شجاعت از مواضع جمهوری اسلامی دفاع می‌کند به دلیل مقاومت مردم شهید پرور ایران اسلامی است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما