تازه های سایت

کد مطلب: 23631
17. مرداد 1394 - 8:52
معاون فرماندار نهاوند گفت: مردم شهید پرور شهرستان نهاوند فردا ساعت 10:30 صبح میزبان کاروان شهدای گمنام خواهند بود.
شهرستان نهاوند فردا میزبان کاروان شهدای گمنام است

به گزارش سایت گرو، سید رضا سلامتی در جلسه ستاد استقبال از شهدای گمنام در محل فرمانداری نهاوند گفت: به برکت خون پاک شهدا امروز جمهوری اسلامی در اوج اقتدار و امنیت قرار دارد و ما هرچه داریم و همه پیشرفت‌های کشور به دلیل ایثار شهدای عزیز است.

وی اظهار کرد: شهدای گران‌قدر جنگ تحمیلی با نثار عزیزترین سرمایه خود یعنی جانشان نشان دادند که به عهدی که با امام خود بسته‌اند پایبندند و در این راه از هیچ‌چیزی دریغ نخواهند کرد.

معاون فرماندار نهاوند افزود: تشییع پیکر این شهدای عزیز برای مردم ما به‌مانند تجدید پیمانی دیگر با آرمان‌های شهدا و انقلاب اسلامی است و درواقع این مراسم‌ها به مردم ایران نیرو می‌بخشد.

وی گفت: شهدا حق بزرگی به گردن همه ما دارند و ما امروز هر کاری که یاد این عزیزان را در جامعه زنده نگه می‌دارد، باید انجام دهیم.

سلامتی عنوان کرد: برای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم تشییع شهدا در شهرستان نهاوند جلساتی با ادارات مربوطه برگزارشده و هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است و وظایف دستگاه‌های مربوطه به آن‌ها اعلام‌شده است.

وی بیان داشت: کاروان شهدای گمنام فردا ساعت 9 صبح وارد بخش خزل نهاوند می‌شود و در ساعت 9:30 صبح مورد استقبال مردم شهر فیروزان قرار می‌گیرد.

معاون فرماندار نهاوند گفت: کاروان شهدای گمنام ساعت 10:30 وارد شهر نهاوند می‌شود و پس از استقبال مردم نهاوند ساعت 14 به سمت شهرستان ملایر حرکت می‌کند.

وی با اعلام مسیر استقبال مردم نهاوند از شهدای گمنام عنوان کرد: کاروان شهدا پس از ورود به نهاوند، از سمت بلوار کرمانشاه به میدان امام حسین (ع) و سپس به میدان 17 شهریور می‌رسد.

 سلامتی افزود: کاروان شهدای گمنام بعد از عبور از میدان 17 شهریور به سمت چهارراه ابوذر حرکت می‌کند و درنهایت به میدان امام خمینی (ره) می‌رسد که محل استقبال رسمی از شهدا است.

وی گفت: با هماهنگی با پلیس راهور شهرستان نهاوند مقررشده است که این نیرو به‌منظور رفاه حال مردم نهاوند، مسیر میدان 17 شهریور به سمت میدان امام خمینی (ره) را به‌صورت یک‌طرفه اعلام کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما