تازه های سایت

کد مطلب: 23601
15. مرداد 1394 - 9:16
نائب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجوز داده شده از سوی وزارت ارشاد به bbc فقط برای یک هفته دارای اعتبار است.

به گزارش سایت گرو به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا منصور حقیقت پور در رابطه با اخبار منتشر شده مبنی بر بازگشایی دفتر bbc در تهران گفت:نه مجلس شورای اسلامی و نه دولت اجازه بازگشایی دفتر bbc  در تهران را نمی دهند و با پیگیری ها مشخص شده که وزارت ارشاد یک مجوز یک هفته ای در قالب گزارش گیری عمومی از ایران به این رسانه انگلیسی داده است.

وی افزود:خباثت ها و خیانت های رسانه ای bbc  نسبت به مردم ایران بر هیچ کس پوشیده نیست و لذا به هیچ وجه اجازه بازگشایی دفتر این رسانه در ایران داده نمی شود .
 
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین ادامه داد:مردم انگلیس خودشان برای استفاده از اخبار bbc باید هزینه پرداخت کنند اما برای مردم ایران، bbc شبکه فارسی راه اندازی می کند و به صورت رایگان اخباری که خودش دوست دارد و بر ضد جمهوری اسلامی است را در اختیار مخاطبان ایرانی قرار می دهد و بنابر این کاملاً مشخص است که بوی خباثت و خیانت از این گونه تحرکات به مشام می رسد.

دیدگاه شما