تازه های سایت

کد مطلب: 23546
12. مرداد 1394 - 8:06
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند خبر داد
فعالیت خانه های قرآنی در 55 روستای نهاوند
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: با هدف ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی در 55 روستای نهاوند خانه‌ های قرآنی ایجاد شده است.
فعالیت خانه قرآنی در 55 روستای نهاوند

به گزارش سایت گرو، حجت‌الاسلام حسین گروسی در جمع مربیان قرآنی نهاوند با اشاره به آثار مثبت ترویج فرهنگ قرآنی در مناطق مختلف اظهار کرد: آنچه که افراد را از هرگونه انحراف اخلاقی، فرهنگی و اجتماعی دور نگه می‌دارد عمل به دستورات صریح قرآن است.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در 55 روستای نهاوند خانه‌ قرآنی ایجاد شده است، افزود: اگر خیرین در روستاها نسبت به ایجاد خانه‌های قرآنی اقدام کنند، سازمان تبلیغات اسلامی در تجهیز آنها کمک خواهد کرد.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند با بیان اینکه خانه‌های قرآنی با اعزام مربیان مجرب از سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه علمیه اداره می‌شوند، افزود: در خانه‌های قرآنی برای آموزش همه سنین برنامه‌های خاصی توسط مربی آن اجرا و تدریس می‌شود.
وی ادامه داد: هر خانه قرآنی که در طول سال بیش از 300 قرآن‌آموز را در رشته‌ قرائت، تجوید، روخوانی، روانخوانی و حفظ جزء آموزش دهد جزو خانه قرآنی فعال محسوب می‌شود و دارای امتیازاتی خواهد شد.
گروسی وجود روحانی مستقر در سطح روستا را باعث انسجام اهالی آن روستا و علاقه‌مندی به برگزاری برنامه‌های فرهنگی دانست.

گروسی گفت: در بیشتر روستاهای نهاوند که روحانی طرح هجرت و یا روحانی مستقر وجود دارد برنامه‌ مناسب فرهنگی و معنوی برای جامعه هدف اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما