تازه های سایت

کد مطلب: 23479
9. مرداد 1394 - 2:26
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: خدا را شکر می‌کنم که 3 امتیاز را به دست آوردیم حقمان بود بازی بسیار خوبی انجام دادیم.
مظلومی: از بازیکنان گلایه داشتم چرا موقعیت‌ها را از دست می‌دهند/به جوانان تیمم احسنت می‌گویم

به گزارش سایت گرو به نقل از خبرگزاری فارس، پرویز مظلومی پس از پیروزی 2 بر یک استقلال مقابل سیاه‌جامگان اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که 3 امتیاز را به دست آوردیم حقمان بود بازی بسیار خوبی انجام دادیم مسائلی که از بازیکنان می‌خواستیم به خوبی انجام دادیم گله‌مند بودم که چرا موقعیت‌ها را از دست می‌دهند.

وی ادامه داد: به هواداران تبریک می‌گویم. به بازیکنان جوانمان احسنت می‌گویم کاری که آنها کردند با زمان کمی که داشتیم بسیار راضی‌کننده بود. پیش‌بینی می‌شد که در دقایق پایانی بازی به مشکل بربخوریم و امیدواریم در هفته‌های آینده برطرف شود. بازی آینده نفرات بیشتری در اختیار داریم خارجی‌ها می‌رسند و بازیکنان مصدوم و یکی از محرومان می‌رسند.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: اواخر نیمه دوم کمی کم آوردیم دلیل آن هم خستگی بود. موقعیت زیادی به تیم حریف ندادیم انسجام خوبی داشت همه در دفاع تیمی شرکت کردند به ناچار از 2 هافبک در دفاع استفاده کردیم. تیم خطیبی خوب است و عشق و علاقه مردم خراسان با تلاش بازیکنان برآورده شود. پیش‌بینی می‌کردیم که حریف روی اوت دستی به گل برسد که غافلگیر شدیم و گل خوردیم.

مظلومی تصریح کرد: یعقوب کریمی به ما اضافه می‌شود مگویان هم به ما اضافه می‌شود خسرو حیدری هم می‌رسد. هفته آینده دستمان پرتر است . به آن چیزی که می‌خواهیم برسیم هنوز کار داریم اما امروز کارهای ترکیبی خوب بود. از هواداران هر 2 تیم که اجازه دادند 2 تیم بازی خود را انجام دهند تشکر می‌کنم. از نیروی انتظامی و حراست تشکر می‌کنم که ارامش را به دو تیم انتقال دادند.

سرمربی آبی‌پوشان یادآور شد: اولا جا دارد از مدیرعامل و اسپانسر تشکر کنم که ما را تغذیه می‌کنند کمیته نقل و انتقالات تمام تلاش را کردند که تیم خوبی را روانه مسابقات کنند تا اینجا عملکرد خوب بوده اما نمی توان پیش بینی کرد هم اکنون اتحاد و یکدلی خوبی بین بازیکنان و کادر فنی است. همه دلشان می تپد که نتایج خوبی کسب کنیم دور از دسترس نیست این طور نیست که قول قهرمانی بدهم اما تلاشمان رسیدن به هدفمان است.

وی افزود: خراسان با این هواداران حقش نیست این گونه اداره شود متاسفم که ابومسلم این گونه شد و به آنها کمک نشد باید همه یکدل باشند. شخص نمی‌تواند تیم را اداره کند. همه دست به دست هم دهند که این دو تیم به سرنوشت ابومسلم دچار نشوند.

مظلومی تاکید کرد: تیم من با اسم بازی نمی‌کند 7 مهره خود را نداشنم. بازیکنانی بازی می‌کنند که در قالب تیم جای بگیرند. پشتوانه‌سازی خوبی کردیم زمان می‌برد که به ایده خود برسیم. تیمی که می‌خواهد به آمادگی برسد زمان می‌برد. یک ماه فرصت داشتیم که بدن‌ها را آماده کنیم هنوز به 30 -40 درصد خواسته های تاکتیکی خود نرسیدیم. امیدوارم در مسابقات به ایده‌های خود برسیم.

سرمربی آبی‌پوشان در پایان با خنده و کنایه اظهار داشت که اینجا خیلی گرم است و برای من مثل سونا بود!

انتهای پیام/ی

دیدگاه شما