تازه های سایت

کد مطلب: 23478
8. مرداد 1394 - 20:05
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: با از جان گذشتگی مامور وظیفه شناس آتش نشانی، چهار نفر از اعضای یک خانواده پنج نفره که بر اثر واژگونی خودرو با مرگ دست و پنجه نرم می کردند، نجات یافتند.
آتش نشان فداکار همدانی ناجی اعضای یک خانواده شد

به گزارش سایت گرو به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، مسعود دهبانی در تشریح این اتفاق اظهار داشت: روز گذشته بر اثر برخورد یکدستگاه خودروی سواری پیکان با گاردریل کنار جاده در محور همدان ملایر، خودرو واژگون شده و از مسیر جاده خارج می شود.

وی گفت: یکی از کارکنان وظیفه شناس آتش نشانی همدان که در حال تردد در همین مسیر بوده است پس از مشاهده حادثه، مراتب را فورا به سامانه 125 اعلام می کند و خود هم بلافاصله به کمک حادثه دیدگان می شتابد.

دهبانی اظهار کرد: این مامور عزیز پس از رسیدن به خودروی پیکان مشاهده می کند که پنج نفر سرنشین درون آن محبوس شده اند.

وی افزود: چهار نفر از سرنشینان پیکان به کمک مامور آتش نشانی از خودرو خارج می شوند و نفر پنج که راننده پیکان بود به دلیل چپ کردن ماشین امکان خروج آن بدون وسایل امدادی مقدور نبوده است و در همین حین خودرو دچار حریق می شود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: پس از رسیدن ماموران دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه و خاموش کردن آتش، مشاهده می شود که راننده این خودرو متاسفانه فوت نموده است.

وی اظهار کرد: پس از ایمن سازی محل و تحویل مصدومان به عوامل اورژانس، آتش نشان ها محل حادثه را ترک کردند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما