تازه های سایت

کد مطلب: 23475
8. مرداد 1394 - 8:48
امام جمعه نهاوند نداشتن ثبات مدیریتی در این شهر را علت توسعه‌نیافتگی و عقب‌ماندگی نهاوند دانست.
نبود ثبات مدیریتی علت توسعه‌نیافتگی نهاوند

به گزارش سایت گرو، حجت‎الاسلام عباسعلی مغیثی در جمع خبرنگاران با اشاره به سالروز نخستین اقامه نماز جمعه به امامت آیت‌الله طالقانی اظهار کرد: برگزاری نماز جمعه از اهمیت خاصی برخوردار است، چراکه در قرآن از «نماز جمعه» با کلمه ویژه‌ای یاد شده است.

وی با بیان اینکه اقامه نماز جمعه برکات زیادی را در جامعه به همراه دارد، گفت: دشمنان انقلاب نیز به میزان حضور و اجتماع هفتگی مردم در نماز جمعه اهمیت می‌دهند، چراکه آنها معتقدند هرچه حضور مردم در نماز جمعه کمتر باشد آنها به هدفشان نزدیک‌تر می‌شوند.

امام جمعه نهاوند به اهمیت نماز جمعه اشاره کرد و تصریح کرد: برگزاری نماز جمعه برای مقابله با هر خطری بسیار کارآمد است زیرا در این اجتماع عظیم مشکلات جامعه بیان می‌شود.

وی نماز جمعه را بازوی ولایت و عامل وحدت دانست و گفت: این فریضه می‌تواند مردم جامعه را برای مقابله با مشکلات بسیج کند.

مغیثی در ادامه سخنانش اظهار کرد: اکنون جامعه ما در محاصره یک هیاهوی تبلیغات رسانه‌ای است که در این شرایط رساندن پیام دین به گوش آحاد جامعه بسیار دشوار است.

وی تأکید کرد: وجود میلیون‌ها شبکه ماهواره‌ای باعث شده ذهنیت نسل جوان ما در هیاهوی این شبکه‌ها گرفتار شود.

امام جمعه نهاوند اضافه کرد: همچنان که در دوران پیامبران یکی از شیوه‌های دشمنان ایجاد هیاهو بود تا ندای حق به گوش مردم نرسد، در دنیای کنونی نیز دشمنان اسلام همین شیوه را در پیش گرفته‌اند.

وی نبود ثبات مدیریتی در شهر را علت توسعه‌نیافتگی و عقب‌ماندگی نهاوند دانست و گفت: در شرایطی که نماینده مجلس نداریم شورای شهر با تعامل و همدلی بسترساز توسعه شهر شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما