تازه های سایت

کد مطلب: 23465
7. مرداد 1394 - 8:15
شهردار نهاوند گفت: برای ایجاد مکانی مناسب جهت فعالیت ورزشی، بانوان نهاوندی دارای پارک ویژه ورزش می‌شوند.
بانوان نهاوندی دارای پارک ویژه ورزش می‌شوند

به گزارش سایت گرو، شاهین فرجی‌فر در جمع بانوان شهرداری نهاوند با بیان اینکه بیش از 50 درصد جمعیت این شهرستان را بانوان تشکیل می‌دهند، اظهار کرد: باید برای اوقات فراغت این قشر از جامعه تدابیری اندیشیده شود.

وی ایجاد مکان مناسبی برای فعالیت‌ ورزشی بانوان را لازم دانست و گفت: با مصوبه شورای شهر نهاوند، باغی به متراژ دو هزار مترمربع توسط شهرداری از قبل خریداری شده است و طی هفته آینده با نصب لوازم مورد نیاز ورزشی در اختیار کمیسیون ورزشی بانوان قرار می‌گیرد.

شهردار نهاوند با بیان اینکه از این به بعد مسابقات ورزشی ویژه بانوان در این پارک انجام می‌شود، افزود: اطراف این پارک با استفاده از فنس حصارکشی خواهد شد.

وی از افزایش سرانه فضای سبز در حوزه شهر نهاوند خبر داد و افزود: در حال حاضر بدون احتساب تپه جنگلی ابوذر بیش از یک‌ میلیون و 700 هزار مترمربع فضای سبز نهاوند در وجود دارد.

فرجی با اشاره به اینکه تپه جنگلی ابوذر نهاوند در آستانه نابودی قرار دارد، افزود: بیش از پنج ماه است که این جنگل طبیعی آبیاری نشده و در حال نابودی است.

وی اضافه کرد: باید هزاران میلیون تومان هزینه شود تا بتوانیم یک متر فضای سبز در سطح شهر ایجاد کنیم، اما از این جنگل طبیعی به دلایل مختلف غافل شده‌ایم.

شهردار نهاوند ادامه داد: بیش از 950 هزار مترمربع جنگل طبیعی و ارزشمند در حال نابودی بوده که نیازمند توجه بیشتر مسئولان است.

وی با اشاره به ضرورت ساماندهی پارک‌های شهر نهاوند گفت: در نهاوند 9 پارک وجود دارد که چهار پارک از آنها را ساماندهی کرده‌ایم.

فرجی خاطرنشان کرد: سرانه فضای سبز به ازای هر شهروند نهاوندی بیش از 10 متر در حال حاضر است که به دنبال افزایش آن تا پایان سال هستیم./خبرگزاری فارس

انتهای پیام/

دیدگاه شما