تازه های سایت

کد مطلب: 23452
5. مرداد 1394 - 8:41
سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: در یکی از روزهای هفته خبرنگار همه خبرنگاران استان همدان یک روز را میهمان شهرستان نهاوند خواهند بود.
همه خبرنگاران استان همدان یک روز میهمان شهرستان نهاوند هستند

به گزارش سایت گرو، مهرداد نادری فر در ستاد گردشگری شهرستان نهاوند در محل فرمانداری این شهرستان گفت: با توجه به نقش بی‌بدیل رسانه‌ها در انعکاس اخبار و رویدادها می‌توان از این ظرفیت عظیم در جهت معرفی هرچه بیشتر شهرستان نهاوند به‌عنوان یک منطقه گردشگری استفاده کرد.

وی اظهار کرد: خبرنگاران استان همدان به‌حق از بهترین خبرنگاران کشور هستند که مجموعه فرمانداری نهاوند قصد دارد به‌پاس زحمات آن‌ها از این مجموعه دعوت کند تا یک روز را در شهرستان نهاوند سپری کنند.

سرپرست فرمانداری نهاوند افزود: در جلسه‌ای که در استان برگزار کردیم من پیشنهاد دادم که همه خبرنگاران استان همدان در یکی از روزهای هفته خبرنگار برای بازدید از سراب‌ها و مناطق گردشگری نهاوند میهمان این شهرستان باشند.

وی گفت: برنامه‌های مختلفی برای حضور خبرنگاران استان در نهاوند برنامه‌ریزی‌شده که برگزاری مسابقات ورزشی بین خبرنگاران یکی از بانشاط ترین این برنامه‌ها است.

با توجه به اینکه هفته خبرنگار از 11 مرداد تا 17 مرداد شروع می‌شود اداره ارشاد اسلامی نهاوند موظف است همه برنامه‌ریزی‌ها را به‌صورت اصولی و دقیق انجام دهد تا در این هفته از زحمات خبرنگاران تقدیر شود.

نادری فر عنوان کرد: دیدار خبرنگاران با امام‌جمعه شهرستان، غبارروبی مزار شهدا توسط خبرنگاران، تجلیل از پیشکسوتان عرصه خبر در نهاوند، برگزاری نشست هم‌اندیشی با حضور همه خبرنگاران نهاوند و تقدیر از خبرنگاران نهاوندی که در جشنواره‌های مختلف استانی و کشوری رتبه کسب کرده‌اند، از مهم‌ترین برنامه‌های هفته خبرنگار در نهاوند است.

وی در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت: دستگاه‌های متولی فرهنگ باید با برنامه‌ریزی، برنامه‌های فرهنگی و هنری را در سراب‌های پربازدید نهاوند اجرا کنند تا میهمانانی که به این سراب‌ها می‌آیند از این محیط‌ها لذت ببرند.

سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: تا 10 روز آینده دستگاه‌های متولی سراب‌های نهاوند باید برنامه‌ها و نقاط ضعف و قوت این مناطق گردشگری را احصا و به فرمانداری شهرستان ارائه کنند تا برای رفع نیازها تصمیمات لازم اتخاذ شود.

وی اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مسائلی که باید برای جذب گردشگر به آن توجه شود ماندگاری گردشگر است که در این زمینه باید با طی مراحل قانونی، به مراکز تأییدشده اجازه پذیرش گردشگر داده شود.

نادری فر افزود: بازرسی از نقاط اقامتی گردشگران، برپایی نمایشگاه‌های صنایع‌دستی در کنار مراکز تفریحی و ارائه خدمات رفاهی مطلوب به مسافران، از اقداماتی است که گردشگر را به شهرستان جذب می‌کند و باید به این نکات توجه شود.

وی در پایان عنوان کرد: حضور نزدیک به 90 هزار گردشگر در سراب‌های شهرستان نهاوند در ایام تعطیلات عید فطر به‌خوبی نشان داد که شهرستان نهاوند چه ظرفیت عظیمی در جذب گردشگر دارد که با استفاده مطلوب از این صنعت، می‌توان اشتغال پایدار فراوانی در نهاوند ایجاد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما