تازه های سایت

کد مطلب: 23451
4. مرداد 1394 - 13:33
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت نسل جوان و نوجوان تعداد ۷ پایگاه تابستانی در مناطق مختلف شهرستان نهاوند فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.
7 پایگاه تابستانی غنی‌سازی اوقات فراغت در نهاوند فعالیت می‌کنند

حجت‌الاسلام حسن گروسی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: با توجه به فرارسیدن ایام تعطیلات، کلاس‌های آموزشی، فرهنگی و مذهبی این اداره در غالب کلاس‌های بوستان معرفت مانند سال‌های گذشته شروع به فعالیت کرده‌اند.

وی اظهار کرد: فعالیت‌های تابستانی تبلیغات اسلامی با بهره‌مندی از ظرفیت‌های مردمی و همچنین مساجد، کانون‌های فرهنگی و هنری و مؤسسات قرآنی و با همکاری روحانیون بومی و طرح هجرت انجام می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند افزود: هدف از برپایی این کلاس‌ها آشنا کردن نسل جوان با قرآن و احکام الهی و برگزاری کلاس‌های فرهنگی و مذهبی در سطح شهر و روستا است.

وی گفت: طرح اوقات فراغت اداره تبلیغات اسلامی بر اساس برنامه زمان‌بندی از 31 تیرماه آغازشده است و تا 15 شهریورماه نیز ادامه خواهد داشت.

گروسی اظهار کرد: در کنار این کلاس‌های فرهنگی و مذهبی، مسابقات ورزشی و اردوهای اعضای این کلاس‌ها نیز برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه به موضوع غنی‌سازی اوقات فراغت نسل جوان در این برنامه‌ها توجه ویژه‌ای داریم مربیان این هسته‌های فرهنگی و بوستان‌های معرفت را از روحانیون آموزش‌دیده انتخاب کردیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند عنوان کرد: امسال در شهرستان نهاوند 7 پایگاه تابستانی در غالب 5 پایگاه بوستان معرفت و 2 پایگاه هسته فرهنگی فعالیت خواهند کرد.

وی اظهار داشت: کلاس‌های آموزشی در حوزه‌های مختلف از قبیل جلسات قرآنی، کلاس‌های احکام و اعتقادات، فعالیت‌های تفریحی ازجمله برنامه‌هایی است که به مدت 46 روز در این‌گونه مراکز انجام می‌شود.

گروسی در پایان گفت: در راستای اجرای هرچه بهتراین طرح که در نقاط شهری و روستایی انجام می‌شود؛ روحانیون مجری این طرح، در کلاس‌های توجیهی شرکت کردند و نسبت به اجرای برنامه‌های ابلاغی کاملاً مسلط هستند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما