تازه های سایت

کد مطلب: 23448
4. مرداد 1394 - 12:13
رئیس سابق هیئت کشتی نهاوند:
منتقدان از کشتی همدان کنار گذاشته می‌شوند
رئیس سابق هیئت کشتی نهاوند گفت: در کشتی همدان هر فردی انتقاد کند به روش‌های مختلف کنار گذاشته می‌شود.
منتقدان از کشتی همدان کنار گذاشته می‌شوند

به گزارش سایت گرو، فرامرز سماوات گفت: در عرصه بین‌الملل در سال 93 و 94 به جز میثم مصطفی‌جوکار کشتی‌گیران دیگر استان خوب نبوده‌اند. در دهه 70 و 80 همزمان 10 کشتی‌گیر مثل مسعود مصطفی جوکار در رده‌های مختلف فراملی مدال‌آوری می‌کردند اما امروز فقط یک کشتی‌گیر در تیم ملی داریم که حضور او هم در مسابقات جهانی هنوز مشخص نیست.

وی اظهار کرد: اگر مدون‌تر برنامه‌ریزی شده بود و میثم مصطفی‌جوکار در مسابقات انتخابی تیم ملی بهتر کوچ ‌می‌شد او نفر اول مسابقات لقب می‌گرفت. چه جوکار و چه وحید شاه‌محمدی به برنامه‌ریزی‌های نه چندان خوب باختند و تمام زحمات چند ماهه‌شان بر باد رفت.

مربی نمونه کشور با انتقاد از بی‌برنامگی در برگزاری مسابقات لیگ استانی و عدم برنامه‌ریزی صحیح در رده‌‎های مختلف عنوان کرد: به اعتقاد من حضور در تورنمنت‌های بین‌المللی نتیجه خوبی برای کشتی نخواهد داشت. حتی با آوردن کشتی‌گیران خارجی برای مسابقات لیگ هم مخالفم، زیرا آنها پول خود را به جیب می‌زنند و حضور کوتاه مدتشان هیچ نتیجه‌ای برای ما نخواهد داشت.

رئیس سابق هیأت کشتی نهاوند تأکید کرد: به نظر من افت کشتی همدان در سال‌های 93 و 94 در 20 سال اخیر بی‌سابقه بوده است!

سماوات گفت: در کشتی همدان هر فردی انتقاد کند به روش‌های مختلف کنار گذاشته می‌شود!

وی تصریح کرد: امروز امثال سعید گودرزی و مهرداد سعدی‌نژاد کجا هستند؟ من فکر می‌کنم اگر رسول خادم هم در همدان بود از او استفاده نمی‌کردند!/خبرگزاری ایسنا

انتهای پیام/

دیدگاه شما