تازه های سایت

کد مطلب: 23444
3. مرداد 1394 - 10:46
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند:
نهاوند کمترین آمار طلاق در استان همدان را دارد
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: نهاوند در مقایسه با دیگر شهرستان‌های استان همدان کمترین آمار طلاق را دارد.
نهاوند کمترین آمار طلاق در استان همدان را دارد

به گزارش سایت گرو، سعید کولیوند صبح امروز در ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان نهاوند با اشاره به ضرورت برنامه‌ریزی برای جوانان در طول ایام سال به ویژه ایام تعطیلات تابستانی اظهار کرد: هر کشوری که دارای نیروی جوان، خلاق و اثرگذار باشد در عرصه‌های مختلف موفق خواهد شد.

وی با بیان اینکه امروز بخش زیادی از توان مدیریتی کشور در عرصه‌ علمی، فرهنگی و پژوهشی بر عهده نسل جوان است، تأکید کرد: اگر انرژی و توان نسل جوان به درستی هدایت شود تحول جامعه را به دنبال خواهد داشت.

رئیس ورزش و جوانان نهاوند در ادامه شهرستان نهاوند را جزو شهرستان‌های جوان استان خواند و گفت: این شهرستان بیش از 57 هزار جوان 20 تا 29 ساله دارد.

وی به یکی از چالش‌های فراروی جوانان در این شهرستان اشاره کرد و گفت: ایجاد اشتغال و تأمین مسکن از اولویت‌های جوانان است که نیازمند توجه بیشتر مسئولان مربوطه است.

کولیوند از برنامه‌ریزی برای کاهش آمار طلاق در نهاوند طی سال گذشته تاکنون خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های مناسب و برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای زوجین توانسته‌ایم آمار طلاق در نهاوند را به میزان قابل قبولی کاهش دهیم تا جایی که نهاوند در مقایسه با دیگر شهرستان‌های استان همدان کمترین آمار طلاق را دارد.

وی بهره‌مندی از تسهیلات ازدواج به عنوان عاملی برای تشویق زوجین برای تشکیل زندگی را مهم خواند و گفت: همکاری مناسب بانک‌ها در پرداخت تسهیلات ازدواج موجب می‌شود زوجین با دغدغه کمتری زندگی خود را آغاز کنند.

رئیس ورزش و جوانان نهاوند گفت: سال گذشته از سوی بانک‌های عامل نهاوند بیش از یک‌میلیارد و 500 میلیون تومان وام ازدواج به زوجین پرداخت شده که پیش‌بینی می‌شود امسال این مبلغ افزایش یابد./خبرگزاری فارس

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه شما