تازه های سایت

کد مطلب: 23442
3. مرداد 1394 - 9:15
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: نمایشگاه تصویرسازی به همت انجمن هنرهای تجسمی به مدت 7 روز در نهاوند برپاست.
نمایشگاه تصویرسازی در نهاوند برپاست

محمود مصباح در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای تجسمی شهرستان نمایشگاه تصویرسازی به همت خانم معصومه کیانی در نهاوند برپاشده است.

وی آثار به نمایش درآمده را 50 اثر برگزیده از این هنرمند عنوان کرد و اظهار کرد: خانم کیانی از هنرمندان خوش‌ذوق و آتیه‌داری است که در حوزه هنرهای تجسمی در نهاوند مشغول فعالیت بوده و تاکنون اقدام به برپایی چندین نمایشگاه مختلف در این شهرستان کرده است.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند افزود: تصویرگری، نقاشی روایی است و تفاوت اصلی تصویرگری با نقاشی، هدفمند بودن آن برای کاربرد مشخص و در نظر گرفتن مخاطب و سفارش‌دهنده است و از این نظر مشابهات بسیاری با طراحی گرافیک دارد.

وی گفت: از انواع تصویرگری می‌توان به نقاشی‌های داخل کتاب‌های کودک و روی جلد کتاب‌های بزرگ‌سال، نقاشی‌های روی پوسترهای تبلیغاتی و اقلام تجاری، داستان‌های مصور و طراحی‌ها و نقاشی‌های داخل مجلات و روزنامه‌ها اشاره کرد.

مصباح در پایان اظهار داشت: نمایشگاه فوق از اول مردادماه به مدت 7 روز از ساعت 9 الی 12 و 15 الی 19 در محل دائمی نمایشگاه هنرهای تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند واقع در بلوار شهید بهشتی آماده بازدید علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما