تازه های سایت

کد مطلب: 23439
2. مرداد 1394 - 17:19
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: درصورتی‌که دستگاه‌های خدمات رسان با روشی که جزو ضوابط بین‌المللی است به مردم خدمات‌رسانی کنند در زمینه ارائه پهنای باند به آن‌ها هیچ محدودیتی نداریم.
هیچ محدودیتی در زمینه ارائه پهنای باند به استان‌ها نداریم

به گزارش سایت گرو، محمود واعظی در جلسه بررسی مشکلات بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات شهرستان نهاوند گفت: با توجه به گسترش روزافزون فعالیت‌ها در حوزه فناوری اطلاعات همه‌جا نیازمند امکانات است و ما با توجه به رسالتی که داریم در حال فراهم کردن زیرساخت‌های توسعه شبکه‌های ارتباطی برای همه مردم هستیم.

وی اظهار کرد: یکی از مطالبات به‌حق مردم گسترش پهنای باند است که باید با گسترش پهنای باند محدودیتی برای شرکت در زمینه خدمات‌رسانی به مردم ایجاد نکنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: ما در زمینه ارائه پهنای باند به استان‌ها هیچ محدودیتی نداریم ولی به‌شرط آنکه دستگاه‌های خدمات رسان با روشی که جزو ضوابط بین‌المللی است به مردم خدمت‌رسانی کنند.

وی با اشاره به استقبال مردم از اپراتور نسل 3 گفت: به دنبال توسعه هرچه بیشتر نسل 3 و راه‌اندازی نسل 4 در کشور هستیم که با این کار یک تحول بزرگ در داخل کشور ایجاد می‌شود.

واعظی گفت: با توجه به اینکه فعالیت‌های اینترنت پرسرعت توسط بخش خصوصی انجام می‌شود لذا آن‌ها باید در قبال ارائه خدمات پهنای باندی که از طرف ما دریافت می‌کنند به همان اندازه به مردم خدمات‌رسانی کنند.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات کارگزاران دفاتر ITC در کل کشور اشاره کرد و اظهار داشت: رفع مشکل کارگزاران دفاتر خدماتی ITC در برنامه کاری این وزارتخانه قرارگرفته و تا پایان امسال این مشکل حل می‌شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: در استان همدان هم‌اکنون سه شهرستان نهاوند، ملایر و همدان از خدمات نسل سوم اپراتور همراه اول بهره می‌برند که امیدواریم بتوانیم این خدمت ارزشمند را به سایر نقاط استان ارائه کنیم.

وی عنوان کرد: ساختمان قدیمی اداره پست نهاوند طبق درخواست فرماندار و نماینده معین نهاوند در مجلس باید در اختیار شبکه بهداشت و درمان قرار گیرد که طی روزهای آینده مشکل آن حل می‌شود.

واعظی در پایان به موضوع مشکلات آنتن دهی در سراب‌ها و نقاط گردشگری نهاوند اشاره کرد و گفت: با توجه به تأکید دولت به موضوع گردشگری با توجه به اینکه شهرستان نهاوند دارای سراب‌های متعددی است لذا باید مشکلات آنتن دهی و ارتباطی این مراکز به‌زودی مرتفع شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما