تازه های سایت

کد مطلب: 23428
31. تير 1394 - 12:26
فرمانده سپاه نهاوند گفت: اردوهای طرح هجرت دانش‌آموزی با شرکت 250 نفر از دانش آموزان این شهرستان آغاز شد.
اردوهای طرح هجرت دانش‌آموزی در نهاوند آغاز شد

به گزارش سایت گرو، کامران کریمی صبح امروز در مراسم افتتاحیه اردوهای طرح هجرت دانش‌آموزی شهرستان نهاوند در کانون شهید باهنر گفت: اردوهای طرح هجرت به‌منظور پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان با حضور 250 نفر از دانش آموزان دختر و پسر شهرستان نهاوند از امروز آغاز می‌شود.

وی اظهار کرد: هدف از این طرح علاوه بر پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان، آشنایی بافرهنگ کار و تلاش با بهره‌گیری از توان دانش آموزان و کمک به مدارس در راستای کاهش هزینه‌های عمرانی و اقتصادی است.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: با همکاری اداره آموزش‌وپرورش و بسیج دانش‌آموزی سپاه نهاوند این دانش آموزان در 15 عرصه در سطح شهر نهاوند و شهر فیروزان به مدت 10 روز به فعالیت می‌پردازند.

وی گفت: همه‌ساله طرح اردوهای جهادی در سطح سپاه نهاوند در دو بخش اردوهای جهادی که مخصوص دانشجویان است و بخش اردوهای طرح هجرت که مخصوص دانش آموزان است اجرا می‌شود.

کریمی اظهار کرد: تقویت بنیه مهارتی، محرومیت‌زدایی و آشنایی با محرومیت‌ها و تقویت روحیه ایثار و مشارکت را از دیگر اهداف برپایی اردوهای طرح هجرت عنوان کرد.

وی عنوان کرد: عرصه‌هایی که دانش آموزان فعالیت می‌کنند شامل رنگ‌آمیزی و بهسازی مدارس، مرمت و اجرای فعالیت‌های عمرانی و تعمیر میز و نیمکت مدارس است.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: این اردوها در راستای تحقق بخشیدن به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر بکارگیری و غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان همه‌ساله در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما