تازه های سایت

کد مطلب: 23423
30. تير 1394 - 21:43
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از کشف ۶محموله کالای قاچاق در طول ماه مبارک رمضان خبر داد.
محموله قاچاق کالا در نهاوند کشف شد

به گزارش سایت گرو، سرهنگ محسن اقبالیان با اعلام این خبر اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان در سطح جامعه شاهد کاهش چشمگیر جرایم خرد بودیم چراکه روزه به عنوان یک عامل بازدارنده فرد را از ارتکاب جرایم اجتماعی و اعمال خلاف دستورات دینی به سمت معنویت سوق می‌دهد.

وی افزود: از این رو در ماه مبارک رمضان شاهد پیشگیری خودجوش و اجتماعی از وقوع اکثر جرایم هستیم بنابراین عرصه عملیات برای پلیس در دیگر حوزه‌های انتظامی و عملیاتی باز می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند افزود: پلیس نهاوند نیز با توجه به فضای معنوی حاکم بر شهر و کاهش خودجوش این جرایم موفق شد توان خود را معطوف به جرایم سازمان یافته و مقابله با مجرمان حرفه ای کند.

اقبالیان تصریح کرد: یکی از مهمترین اهداف پلیس نهاوند در این راستا مقابله با قاچاق کالا و ارز بود که در این مورد جلسات متعدد تشکیل و طرح های عملیاتی و انتظامی منسجمی با تکیه بر اقدامات اطلاعاتی در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: سرانجام پلیس نهاوند با اجرایی کردن این طرح‌‎ها در ماه مبارک رمضان و بهره گیری از توان رزمی و اطلاعاتی و تلاش‌های مخلصانه و شبانه روزی ماموران موفق به کشف 6 محموله کالای قاچاق قابل توجه و دستگیری 8 نفر در این خصوص شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند تصریح کرد: این محموله های قاچاق شامل مواد مخدر، پوشاک، گوشی‌های تلفن همراه و تجهیزات ماهواره ای بود.

وی عنوان کرد: اگر این همسویی و مشارکت عمومی در پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی ارتقا یابد و جرایم خرد در جامعه از جمله نزاع های فردی و دسته جمعی کاهش یابد قطعا پلیس می تواند با توان و اقتدار بیشتری در مقابله با دیگر شاخصه های ناامن اقدام کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما