تازه های سایت

کد مطلب: 23417
29. تير 1394 - 16:40
مسئول مرکز پیش بینی هوای استان همدان گفت: گرمترین نقطه استان همدان در روز گذشته شهرستان نهاوند با ۳۴ درجه سانتیگراد بالای صفر بوده است.
شهرستان نهاوند با دمای 34 درجه سانتیگراد گرمترین نفطه استان همدان است

به گزارش سایت گرو، نادر پیرتاج آسمان استان را صاف تا قسمتی ابری و در برخی از نقاط همراه با افزایش ابر پیش بینی کرد و اظهار داشت: احتمال بارش پراکنده باران و گاهی رعد برق و وزش باد نیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه در برخی از ساعات گرد و غبار محلی وجود دارد، بیان کرد: همچنین در برخی نقاط احتمال بارش تگرگ نیز وجود دارد.

مسئول مرکز پیش بینی هوای استان همدان بارش تگرگ در این وقت از سال را برای کشاورزی مضر دانست و ابراز داشت: وضعیت جوی استان از فردا تا دو روز آینده به همین شکل باقی خواهد ماند.

پیرتاج با تاکید بر اینکه تا سه روز آینده احتمال بارندگی در مناطق جنوبی استان همدان بیشتر است، عنوان کرد: حداقل دمای شب گذشته همدان ۱۱ درجه سانیگراد بالای صفر بود که این دما در این ماه از سال در همدان بی سابقه است.

وی حداکثر دمای روز گذشته همدان را ۳۲ درجه سانتیگراد بالای صفر عنوان کرد و ادامه داد: گرمترین نقطه استان همدان در روز گذشته شهرستان نهاوند با ۳۴ درجه سانتیگراد بالای صفر و سردترین نقطه استان، گل تپه با ۱۰ درجه سانتیگراد بالای صفر بوده است.

مسئول مرکز پیش بینی هوای استان همدان بارش های ۴۸ ساعت گذشته در همدان را چهار و نیم میلیمتر، در رزن چهار میلیمتر و گل تپه یک میلیمتر اعلام کرد.

نادر پیرتاج بارش باران در این ایام از سال را طبیعی عنوان کرد و ابراز داشت: سال ۸۳ در تیرماه بارش باران در همدان به ۲۶ میلیمتر نیز رسید.

انتهای پیام/

دیدگاه شما