تازه های سایت

کد مطلب: 23406
26. تير 1394 - 10:55
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند:
نماز عید فطر در 151 نقطه شهرستان نهاوند اقامه می‌شود
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: آئین عبادی نماز عید سعید فطر همزمان با سراسر کشور در 151 مسجد شهری و روستایی نهاوند اقامه می‌شود.
نماز عید فطر در 151 نقطه شهرستان نهاوند اقامه می‌شود

حجت‌الاسلام حسین گروسی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، با اشاره به اهمیت عید سعید فطر گفت: بنا به فرموده حضرت علی (ع) هرروزی که انسان در آن معصیت نکند عید است و در دین مبین اسلام نیز دو عید بزرگ وجود دارد که یکی از این اعیاد، عید سعید فطر است.

وی اظهار کرد: عید فطر روز شور و شوق اتمام یک ماه بندگی و عبادت به درگاه خدا است و در این روز همه مسلمانان با اقامه نماز عید فطر از خداوند سپاس گذاری می‌کنند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند افزود: در عید فطر همه مؤمنین خوشحال و مسرورند که توانستند بندگی خدا را بجای آورند و بر سر سفره خداوند مهمان شدند.

وی گفت: نماز عید سعید فطر صبح شنبه در 151 نقطه شهری و روستایی نهاوند به امامت روحانیون و مبلغان اعزامی اقامه می‌شود.

گروسی اظهار داشت: نماز عید سعید فطر در شهر نهاوند نیز به امامت حجت‌الاسلام و المسلمین مغیثی امام‌جمعه شهرستان نهاوند اقامه می‌شود.

وی با بیان اینکه امیدواریم امسال مانند سال‌های گذشته با برنامه‌ریزی مناسب بتوانیم از نمازگزاران بیشتری پذیرایی کنیم؛ افزود: نماز عید فطر شهرستان نهاوند از ساعت 7:30 صبح شنبه با حضور عموم نمازگزاران در مصلا نماز جمعه شهرستان نهاوند اقامه می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما