تازه های سایت

کد مطلب: 23392
22. تير 1394 - 11:29
با حضور مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری همدان مراسم تودیع و معارفه بخشدار جدید بخش خزل نهاوند برگزار شد.
بخشدار جدید بخش خزل نهاوند معرفی شد

به گزارش سایت گرو، با حضور ابوالقاسم الماسی مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری همدان و جمعی از مسئولان شهرستان نهاوند، فرهاد جهانیان به‌عنوان بخشدار جدید بخش خزل نهاوند معرفی شد.

در این مراسم الماسی گفت: نام‌گذاری سال از طرف مقام معظم رهبری نشان‌دهنده ضرورت‌های فوری جامعه است و همه گروه‌ها و جناح‌ها باید با همدلی و هم‌زبانی مشکلات کشور را حل کنیم.

وی اظهار کرد: جمهوری اسلامی به‌عنوان یکی کشور با دموکراسی بالا که همه ارکان نظام با رأی مردم انتخاب می‌شوند با برگزاری بیش از 30 انتخابات یک الگو در کشورهای جهان است.

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری همدان افزود: با توجه به اینکه امسال سال انتخابات است مردم باید هوشیار باشند و به کاندیداهایی که بر طبل تفرقه می‌کوبند رأی ندهند.

وی گفت: مردم نهاوند باید فردی را به مجلس بفرستند که در شأن این مردم باشد و در راستای وحدت و همدلی حرکت کند.

الماسی اظهار داشت: انتخابات باید در یک فضای امیدوارانه و نه یک فضای تحقیر و توهین برگزار شود تا همه احزاب و افراد با دیدگاه‌های مختلف و کسانی که قانون را قبول دارند در این انتخابات شرکت کنند.

وی به حضور همه احزاب در انتخابات تأکید کرد و افزود: همه‌کسانی که قانون جمهوری اسلامی، ولایت مطلقه فقیه را قبول داشته باشند و زیر پرچم جمهوری اسلامی باشند می‌توانند در انتخابات حضور پیدا کنند.

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری همدان عنوان کرد: باید فرهنگ انتقاد و نقدپذیری را در جامعه گسترش دهیم و باید تحمل عقاید دیگران را داشته باشیم و درعین‌حال انتقادپذیر باشیم تا جامعه ای روبه‌جلو داشته باشیم.

وی گفت: حضرت امام خمینی (ره) در همان روزهای اوایل انقلاب به رأی و نظر مردم بسیار اهمیت می‌داد و همه‌چیز را به رأی می‌گذاشت و نظامی بر اساس رأی مردم به وجود آورد.

الماسی بیان کرد: امسال مسئله مهم ما در کشور انتخابات است که همگی باید با وحدت و همدلی انتخاباتی آرام را برگزار کنیم و افرادی را به مجلس بفرستیم که در شان ملت بزرگوار ایران باشد.

در پایان این مراسم از زحمات حسینعلی مومیوند بخشدار سابق بخش خزل قدردانی شد و فرهاد جهانیان به‌عنوان بخشدار جدید این بخش معرفی شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما