تازه های سایت

کد مطلب: 23390
22. تير 1394 - 9:34
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی نهاوند خبر داد:
نجات زن باردار نهاوندی با کمک بالگرد اورژانس هوایی/ عکس
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی نهاوند گفت: با کمک بالگرد اورژانس هوایی یک زن باردار نهاوندی که بیماری دیابت داشت نجات یافت.
نجات زن باردار نهاوندی با کمک بالگرد اورژانس هوایی+ تصاویر

حمیدرضا سیف در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: بالگرد اورژانس هوایی پایگاه گاماسیاب در چهارمین پرواز خود یک زن باردار را که مشکل دیابت داشت به بیمارستانی در همدان منتقل کرد.

وی اظهار کرد: در پی درخواست بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان از اورژانس 115 در خصوص اعزام یک بیمار باردار به بیمارستان فاطمیه همدان طبق هماهنگی اپراتور مرکز 115 با مرکز همدان، دستور چهارمین پرواز اورژانس هوایی به نهاوند صادر شد.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی نهاوند افزود: پس از هماهنگی های لازم یک خانم 19 ساله باردار باسابقه دیابت توسط تیم زمینی اورژانس به پایگاه گاماسیاب منتقل شد.

 

 

وی بابیان این‌که این مورد چهارمین اعزامی است که توسط اورژانس هوایی از گاماسیاب نهاوند صورت می‌گیرد؛ گفت: پس از انتقال به پایگاه گاماسیاب این خانم باردار توسط بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان فاطمیه اعزام گردید که به دلیل نداشتن محل فرود در بیمارستان فاطمیه وی را به بیمارستان بعثت همدان منتقل کردند.

سیف همچنین گفت: در دومین حادثه در سراب گاماسیاب نهاوند یک دستگاه وانت با بار کاه که از شهر نورآباد استان لرستان به نهاوند حرکت می‌کرد به دره سقوط کرد و راننده وانت در دم جان باخت.

 

سقوط مرگبار وانت به دره سراب گاماسیاب نهاوند

 

وی عنوان کرد: همچنین در پی وقوع حادثه تصادف در سه‌راهی محور کنگاور و باوجوداینکه این منطقه در استان کرمانشاه قرار دارد ولی با درخواست کمک مرکز فوریت‌های شهر کنگاور، مرکز 115 شهر فیروزان نهاوند به محل تصادف اعزام شد.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی نهاوند افزود: پس از اعزام این اکیپ 2 نفر از 3 مصدوم حادثه تصادف به‌وسیله یک دستگاه آمبولانس اورژانس نهاوند به بیمارستان شهید چمران کنگاور منتقل شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما