تازه های سایت

کد مطلب: 23367
17. تير 1394 - 10:25
روز قدس روز تجلی وحدت و همدلی همه مسلمانان عالم در آزادی قدس شریف و رهاندن مردم مظلوم فلسطین از چنگال ظلم و جور رژیم غاصب صهیونیست است.
بیانیه مشترک امام‌جمعه و سرپرست فرمانداری نهاوند برای حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس

به گزارش سایت گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام‌جمعه و مهرداد نادری فر سرپرست فرمانداری نهاوند در بیانیه‌ای مشترکی از مردم مومن نهاوند برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

در این بیانیه آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

روز قدس روز تجلی وحدت و همدلی همه مسلمانان عالم در آزادی قدس شریف و رهاندن مردم مظلوم فلسطین از چنگال ظلم و جور رژیم غاصب صهیونیستان است. روز قدس روز تجسم تأثیر شگرف ولایت‌فقیه در به حرکت واداشتن توده‌های عظیم مردمی در جهت دفاع از اسلام ناب محمدی صلی‌الله علیه و آله و ناکام گذاشتن ترفندهای شوم دشمنان اسلام است.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز همدلی با ملت مظلوم و مقاوم فلسطین و روز حمایت از قدس شریف بوده و مردم همیشه درصحنه شهرستان نهاوند همچون سال‌های گذشته در ماه میهمانی خدا با حضور حماسی خود همگام با سراسر کشور بار دیگر ضمن تجدید بیعت ناگسستنی با آرمان‌های حضرت امام (ره) و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری (مدظله) حمایت خود را از مردم ستمدیده و بی‌دفاع فلسطین و جنبش شجاع و مردمی حماس اعلام می‌کنند.

امروز دیگر مسئله فلسطین، مسئله منطقه‌ای، عربی و حتی جهان اسلام نیست، بلکه درد مشترک تمام آزادیخواهان دنیاست و مدعیان دروغین حقوق بشر نیز، یارای حمایت علنی از این رژیم نامشروع را از کف داده و با دسیسه‌ها، درصدد ایجاد رخنه در صفوف متحد جهان اسلام با ایجاد و حمایت از گروه‌های سلفی و تکفیری و فرقه‌های ضاله هستند؛ همراهی و همسویی اعمال این گروه‌ها با نقشه‌ها و نیات صهیونیسم، این مسئله را کاملاً عیان می‌کند.

لذا این‌جانبان ضمن محکوم نمودن کشتار بی‌رحمانه زنان و کودکان غزه در ماه ضیافت الهی، با دعوت از اقشار و آحاد مختلف مردم شهرستان نهاوند، همراه با ملل آزاده و حق‌طلب ایران و جهان با حضور یکپارچه و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس و تأکید بر اهمیت مضاعف روز قدس امسال، با توجه به حوادث و رخدادهای اخیر در مقایسه با سال‌های گذشته، اعلام می‌نماییم: امسال روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی در توجه به اولویت‌های امروز جهان اسلام در فلسطین، غزه، عراق و سوریه می‌باشد.

 

 عباسعلی مغیثی امام‌جمعه نهاوند                                مهرداد نادری فر سرپرست فرمانداری شهرستان نهاوند

 

دیدگاه شما