تازه های سایت

کد مطلب: 23357
15. تير 1394 - 13:40
همزمان با ایام شهادت حضرت علی (ع) و شب‌های قدر، شهرستان نهاوند میزبان نابغه قرآنی جهان اسلام و قاری سرشناس مصری خواهد بود.
شهرستان نهاوند میزبان نابغه قرآنی جهان اسلام و قاری سرشناس مصری+ عکس

حجت‌الاسلام حسین گروسی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: حفظ و تقویت بنیه اعتقادی و آموزه‌های دینی و توجه به قرآن و آموزه‌های اسلامی، باید در ماه رمضان موردتوجه قرار گیرد.

وی اظهار کرد: با توجه به استقبال مردم قرآن دوست نهاوند از برگزاری برنامه‌های قرانی و فرهنگی، محمدتقی خان نابغه قرانی جهان اسلام از کشور پاکستان برای دومین بار به نهاوند سفر می‌کند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند افزود: این نابغه قرآنی روز هیجدهم تیرماه مصادف با بیست و سوم رمضان به نهاوند سفر خواهد کرد.

وی گفت: محمدتقی خان همزمان با اقامه نماز ظهر و عصر در جمع مردم نهاوند در مصلا نماز جمعه به تلاوت قرآن با استفاده از توانمندی‌های خاص خود خواهد پرداخت.

گروسی اظهار کرد: وی به سؤالات قرآنی با استفاده از روش‌های نوینی که خود ابداع کرده پاسخ می‌دهد که ازجمله مهم‌ترین توانایی‌های وی می‌توان به قرائت سوره قرآن با شنیدن نام فرد سؤال‌کننده و کلمه موردنظر اشاره کرد.

همچنین در شب شهادت امام علی (ع) با دعوت اداره اوقاف و امور خیریه نهاوند محافل انس با قرآن با حضور قاری ممتاز بین‌المللی علی محمود الشمیس از کشور مصر در شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

این قاری مصری شامگاه سه‌شنبه ۱۶ تیرماه، ساعت ۲۰ در شاهزاده محمد (ع) نهاوند برای علاقه‌مندان به قرآن تلاوت می‌کند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما