تازه های سایت

کد مطلب: 23348
13. تير 1394 - 8:14
رئیس اداره راه و شهرسازی نهاوند:
80 درصد پروژه‌های مسکن مهر در نهاوند واگذار شدند
رئیس اداره راه و شهرسازی نهاوند گفت: بیش از 80 درصد پروژه‌های مسکن مهر تاکنون به متقاضیان تحویل داده شده که امیدواریم 450 واحد باقی‌مانده نیز تا پایان نیمه اول سال جاری آماده و به متقاضیان واگذار شود.
80 درصد پروژه‌های مسکن مهر در نهاوند واگذار شدند

به گزارش سایت گرو، شهرام احمد‌وند با اشاره به پروژه‌های مسکن مهر در شهرستان نهاوند اظهار کرد: 27 پروژه مسکن مهر در قالب طرح‌های سه جانبه، تعاونی‌های مسکن و خودمالک در شهرستان نهاوند اجرا شده است.

وی با بیان اینکه جمع واحد‌های مسکونی مهر در این شهرستان 2 هزار و 974 واحد است،‌ گفت: یک‌هزار و 185 واحد در طرح سه‌جانبه، 435 واحد در تعاونی‌های مسکن، یک‌هزار و 154 واحد در بخش خودمالک و 285 واحد نیز در شهر‌های زیر 25 هزار نفر است.

رئیس راه و شهرسازی نهاوند ادامه داد: بیش از 80 درصد پروژه‌ها تاکنون به متقاضیان تحویل داده شده که امیدواریم 450 واحد باقی‌مانده نیز تا پایان نیمه اول سال جاری آماده و به متقاضیان واگذار شود.

وی تعاملات بین دستگاهی را مشکل واحد‌های باقیمانده دانست و بیان داشت: البته مشکل فاضلاب این واحد‌ها حل شده و در صورت تأمین اعتبار و آورده متقاضیان این واحد‌ها نیز آماده تحویل خواهند شد.

احمد‌وند با اشاره به وضعیت راه‌های مواصلاتی این شهرستان تصریح کرد: طی سال‌های اخیر پروژه‌های بسیاری در این بخش اجرا شده و شاهد بهبود وضعیت راه‌ها در این شهرستان هستیم.

وی افزود: چهاربانده کردن 22 کیلومتر از محور نهاوند ـ بروجرد، چهاربانده کردن 15 کیلومتر از محور نهاوند ـ کرمانشاه با اجرای 13 کیلومتر آن و چهاربانده کردن محور نهاوند ـ آورزمان در هشت کیلومتر در دست اجراست.

رئیس راه و شهرسازی نهاوند ابراز داشت: سال گذشته 5 میلیارد تومان اعتبار برای چهاربانده کردن محور نهاوند ـ آورزمان ابلاغ شد و پیمانکاران نیز مشغول به کار هستند و حدود دو کیلومتر از این مسیر آسفالت شده است.

وی با اشاره به بهسازی راه‌های روستایی خاطر‌نشان کرد: امسال 20 تا 25 کیلومتر از راه‌های روستایی این شهرستان نیز روکش آسفالت شدند.

احمد‌وند با بیان اینکه خط‌ کشی راه‌های شریانی در اولویت است، گفت: خط‌کشی، نصب علائم،‌ لکه‌گیری و درز‌گیری جزو فعالیت‌های مستمر این اداره است که به منظور ارتقای کیفیت را‌ه‌ها، بهبود ترافیک و افزایش ایمنی راه‌ها انجام می‌شود.

وی به شناسایی نقاط حادثه‌خیز و اجرای پروژه‌های روشنایی در این نقاط اشاره کرد و بیان داشت: سه‌راهی شعبان به سمت پاسگاه قلعه‌قباد، سه‌راهی دهفول مسیر نهاوند به کرمانشاه، سه‌راهی تائمه، سه‌راهی شهرک، سه‌راهی کهریز سلیم، سه‌راهی کهریز مال و چهار کیلومتر از محور بروجرد در حال نصب روشنایی است.

رئیس راه و شهرسازی نهاوند با اشاره به نصب گاردریل در راه‌ها تصریح کرد: نصب چهار کیلومتر گاردریل در پرتگاه‌های نهاوند ـ بروجرد و نهاوند ـ نورآباد نیز انجام شده است.

 وی یادآور شد: راه نهاوند به گیان و سه راهی دهفول به برزول نیز در دست بررسی و مطالعه است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما