تازه های سایت

کد مطلب: 23317
6. تير 1394 - 19:30
فرمانده انتظامی نهاوند از اجرای طرح‌های منسجم در خصوص کشف مواد مخدر طی دو هفته گذشته و کشف چهار کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری بیش از 60 نفر در این راستا خبر داد.
دستگیری 60 خرده‌فروش مواد مخدر و معتاد پرخطر در نهاوند

به گزارش سایت گرو، محسن اقبالیان اظهار کرد: تعیین سرفصل‌ها و اولویت‌های اقدام در پلیس نهاوند به نحوی مدیریت و برنامه‌ریزی شده که ضمن انجام مستمر و روزانه وظایف و ماموریت‌های محوله، نیازسنجی دقیقی با نگرش و نظر به حوزه جرائم و آسیب‌های اجتماعی موجود در شهرستان نهاوند صورت گرفته است.

 

وی ادامه داد: در این خصوص طرح‌های کارشناسی و عملیاتی در دستور کار قرار گرفته و اجرا می‌شود که به اقتضای نوع دیدگاه و هدف ماموریت‌ها هر بار تلاش در مسیری متفاوت انجام می‌شود.

 

فرمانده انتظامی نهاوند افزود: از این رو یکی از مهمترین اولویت‌های پلیس نهاوند که بر پایه اطلاعات دقیق و روشن از وضعیت موجود و اشراف کامل در این خصوص نهاده شده، موضوع مواد مخدر و اعتیاد در شهرستان بوده و در همین راستا نیروی انتظامی با تدوین و اجرای چندین طرح عملیاتی و انتظامی در نقاط مختلف شهر اقدام به پاکسازی نقاط آلوده در این خصوص کرده است.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح‎ها طی دو هفته گذشته و بکارگیری نیروهای مجرب پلیس مبارزه با مواد مخدر و یگان‌های تابعه به‌خصوص عوامل پاسگاه‌های بخش زرین دشت و دهفول چهار کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

اقبالیان خاطرنشان کرد: اجرای این طرح جامع که از دو هفته قبل در دستور کار قرار گرفته، نتایج مطلوبی را برای انتظامی شهرستان نهاوند در برداشته است از جمله اینکه در این مدت بیش از 60 نفر توزیع‎کننده مواد مخدر و معتاد تابلو دستگیر شدند.

وی در پایان گفت: پلیس نهاوند همچنان انجام طرح‌های مقطعی را با هدف‌گذاری‌های مشخص به صورت مستمر ادامه داده و در این مسیر به صورت مقتدرانه و قانونی با متخلفان و ناامن‌کنندگان جامعه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما