تازه های سایت

کد مطلب: 23311
5. تير 1394 - 13:18
فرمانده سپاه نهاوند گفت: طرح جوانه‌های صالحین تابستان امسال با شعار نشاط و تعالی در پرتو قرآن و نماز در 37 پایگاه بسیج این شهرستان اجرا می‌شود.
طرح جوانه‌های صالحین در 37 پایگاه بسیج شهرستان نهاوند اجرا می‌شود

سرهنگ کامران کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: امسال طرح جوانه‌های صالحین با محوریت آموزش نماز و سبک زندگی اسلامی در سطح پایگاه‌های بسیج شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: سهمیه‌ای که برای شهرستان نهاوند در نظر گرفته‌شده است 37 پایگاه بسیج است که با برگزاری این‌گونه طرح‌ها و آشنایی نوجوانان و نونهالان با نماز، می‌توانیم سربازان توانمندی را در مقابل جنگ نرم دشمن تربیت کنیم.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: از این 37 پایگاه 20 پایگاه متعلق به خواهران و 17 پایگاه سهمیه برادران است که امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب زمینه حضور هرچه بیشتر نونهالان را در این کلاس‌ها فراهم کنیم.

وی گفت: هدف از برگزاری طرح جوانه‌های صالحین، فرهنگ‌سازی در زمینه فراگیری احکام نماز، جذب نونهالان به بسیج و آموزش سبک زندگی اسلامی است.

کریمی اظهار داشت: تشکیل حلقه‌های جدید صالحین و تبدیل اوقات فراغت نوجوانان به عرصه‌ای برای تعالی بسیجیان از دیگر اهداف طرح جوانه‌های صالحین است.

وی افزود: شعار اصلی این طرح در پرتو قرآن، نماز و سبک زندگی اسلامی است و در راستای تحقق همین شعار لازم است تا با توجه به اهمیت این طرح بسیجیان و فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌ها گام‌های موثری در زمینه هرچه بهتر برگزار شدن این کلاس‌ها بردارند.

فرمانده سپاه نهاوند عنوان کرد: طرح صالحین یک طرح آموزشی و تربیتی برای نسل‌های آینده انقلاب است که توجه به این کلاس‌ها موجب تربیت صالح نسل جوان و آینده انقلاب می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه این حلقه‌ها باید در مسجد شکل گیرد و بسیج، نیروهای خود را در مسجد سازمان‌دهی می‌کند؛ گفت: طرح حلقه‌های تربیتی شجره طیبه صالحین برای ارتقا سطح بصیرتی و معرفتی بسیجیان با موضوعات فرهنگی و اعتقادی در سطح پایگاه‌های بسیج شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما