تازه های سایت

کد مطلب: 23310
4. تير 1394 - 17:01
عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس:
توافق پایدار هسته‌ای حقوق ملت ایران را تضمین کند
عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی گفت: در توافق پایدار هسته‌ای باید حقوق هسته‌ای ملت ایران لحاظ شود و تحریم‌ها در روز اجرای توافق لغو شوند.
توافق پایدار هسته‌ای حقوق ملت ایران را تضمین کند

بهروز نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: همه مسئولان و مذاکره‌کنندگان هسته‌ای به دنبال توافقی هستند که حقوق ملت ایران به رسمیت شناخته شود و در این توافق عزت مردم ایران نیز حفظ شود.

وی اظهار کرد: نظر مجلس شورای اسلامی در موردتوافق هسته‌ای بسیار روشن و واضح است به صورتی که در روز اجرای توافق همه تحریم‌های ضد مردم ایران باید برداشته شود.

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی افزود: این توافق باید برد، برد باشد و علاوه بر عزتمندی ملت ایران، باید طرفین توافق نیز به حقوق یکدیگر احترام بگذارند.

وی گفت: هر توافقی که امضا می‌شود یک سری بندهایی دارد که باید رعایت شوند و کشورهای مذاکره‌کننده به تعهدات خود پایبند باشند ولی ازنظر ما توافقی پایدار است که حقوق هسته‌ای ملت ایران در آن لحاظ شود.

نعمتی اظهار کرد: ما یک موضع مشخص و واضح داریم مبنی بر اینکه اگر یک توافقنامه را امضا کنیم به تعهدات خود بر مبنای همین قرارداد عمل می‌کنیم که یکی از بندهای این توافق لغو همه تحریم‌هاست.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر بی‌اعتمادی ما به امریکا بیان داشت: انصافاً امریکا در مذاکرات صداقت کامل ندارند و ما نباید به وعده‌های آن‌ها دل‌خوش باشیم و همه‌چیز را نباید به مذاکرات وابسته کرد.

نماینده مردم اسدآباد و نماینده معین مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: برای حل مشکلات اقتصادی باید از پتانسیل‌های درونی که داریم به نحو احسن بهره‌مند شویم و از تجربیات گذشته استفاده می‌کنیم.

وی اظهار داشت: همان‌طور که مقام معظم رهبری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی فرمودند باید در زمینه‌های مختلف از ظرفیت و توانمندی‌های داخلی استفاده کنیم که متأسفانه از این ظرفیت‌ها غافل شدیم و به سمت اقتصاد مقاومتی حرکت نکرده‌ایم.

نعمتی گفت: با توجه به تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی که در بیش از سه دهه گذشته به کشور تحمیل‌شده، معنی اقتصاد مقاومتی به‌خوبی روشن می‌شود و اگر به منویات مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی عمل کنیم مشکلات کشور برطرف می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما