تازه های سایت

کد مطلب: 23303
3. تير 1394 - 10:23
سعید معروف در دیدار با رئیس دفتر رئیس جمهور در رختکن تیم ملی از خجالت او در آمد!
کنایه سنگین کاپیتان تیم ملی به رئیس دفتر رئیس جمهور!

به گزارش سایت گرو به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا سعید معروف بعد از پیروزی تیم ملی والیبال برابر  آمریکا، وقتی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی حجه الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد و  نهاوندیان رئیس دفتر ریاست جمهوری برای گفتن خسته نباشید این پیروزی شیرین به رختکن شان رفته بودند، به نمایندگی از هم تیمی هایش چند کلامی حرف زد. حرف هایی پر از خستگی. او و بچه ها بعد از تشکر از مسئولان حاضر در رختکن و خوش و بش های معمول لب به گلایه گشودند. معروف در دل همه حرف هایی که زد، با انتقاد از این که بعضی مسوولان فقط موقع برد حاضر می شوند، از عدم حمایت آنها از اعضای تیم ملی گلایه کرد. او سپس با لحنی آرام تر گفت: «من می دانم شما الان حاضر هستید و امیدوارم دوباره نروید تا سال دیگر!»

 
ملی پوشان والیبال بعد از موفقیت های سال قبل شان وعده هایی برای پاداش ویژه گرفته بودند که البته به دلیل تاکید دولت بر پرهیز از اعطای رانت ویژه به ورزشکاران در صورت موفقیت های شان، از دادن چنین پاداش هایی جلوگیری شد. البته بعد از آن بود که دعوای شان با وزارت ورزش بالا گرفت و در نهایت نصرالله سجادی معاون ورزش در این باره اعلام کرد بنا بر آیین نامه پاداش قهرمانان، به والیبالیست ها پاداش داده می شود. در آیین نامه پاداش ها هم چیزی به عنوان صعود به مرحله نهایی لیگ جهانی وجود نداشت!
 
محمد نهاوندیان، رئیس دفتر رئیس جمهوری اما بعد از گفتن خسته نباشید و شنیدن گلایه های بچه ها، این پست را در اینستاگرامش منتشر کرد: «اگر در والیبال می توانیم با غیرت و قدرت قهرمانان مان در عرصه ی جهانی حاضر شویم و قواعد بازی را رعایت کنیم و ادب و اخلاقمان را نشان دهیم و از قویترین تیم ها نهراسیم و پیروز شویم و دلهای مردم مان را شادان کنیم؛ چرا در عرصه های دیگر چنین نکنیم؟»
انتهای پیام/

دیدگاه شما