تازه های سایت

کد مطلب: 23302
3. تير 1394 - 10:17
سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: همه دستگاه‌ها برای برقراری امنیت اجتماعی باید خود را مسئول بدانند و در این زمینه برنامه‌های اجرایی ارائه دهند.
برای ارتقا امنیت اجتماعی همه دستگاه‌ها باید خود را مسئول بدانند

به گزارش سایت گرو، مهرداد نادری فر در کمیسیون ارتقا امنیت اجتماعی در فرمانداری نهاوند گفت: همه دستگاه‌های شهرستان باید برنامه‌های خود را در زمینه‌های مختلف اجتماعی به‌خوبی انجام دهند و در راستای ارتقا امنیت اجتماعی خود را مسئول بدانند تا امنیت اجتماعی تأمین شود.

وی اظهار کرد: باید برای تأمین امنیت اجتماعی از ظرفیت مردم و سازمان‌های مردم‌نهاد استفاده شود تا مردم این امنیت را احساس کنند که بحمدالله امروز جمهوری اسلامی در همه زمینه‌ها دارای امنیت مثال‌زدنی است.

سرپرست فرمانداری نهاوند افزود: باید تلاش کنیم مسائل را در حوزه اجتماعی حل کنیم و آن را به عرصه سیاسی و امنیتی نکشانیم و درواقع هدف این است که مسائل امنیتی و سیاسی به سطح مسائل اجتماعی تقلیل یابد.

وی گفت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و نهادینه کردن آن در جامعه یک ضرورت است که اگر این فرهنگ ترویج یابد باعث احساس آرامش روانی و اجتماعی در جامعه می‌شود.

 نادری فر اظهار کرد: برای مقابله با معضلات حوزه عفاف و حجاب لازم است باید در زمینه فرهنگی کار شود و با الگوسازی مناسب به مقابله با بدحجابی بپردازیم.

وی بیان داشت: در زمینه حجاب اگر فرهنگی عمل کنیم اثرگذاری و ماندگاری بیشتری دارد که باید برای تحقق این امر از همه ظرفیت‌های موجود فرهنگی استفاده کنیم.

سرپرست فرمانداری نهاوند تصریح کرد: در تفرجگاه‌های شهرستان نهاوند باید با هماهنگی همه دستگاه‌های اجرایی مردم به‌خوبی امنیت روانی، غذایی، جسمی و به‌طورکلی احساس آرامش را لمس کنند.

وی گفت: بخشداران نهاوند باید در چند روز آینده طرح ارتقا امنیت در تفرجگاه‌های بخش‌های خود را احصا و ارائه کنند و با برنامه‌ریزی مناسب نسبت به ارتقای فرهنگ گردشگری اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما