تازه های سایت

کد مطلب: 23301
3. تير 1394 - 8:58
فرمانده نیروی انتظامی نهاوند گفت: با اجرای طرح توقیف موتورسیکلت‌سواران متخلف از ابتدای امسال تاکنون بیش از 1250 دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف شده است.
1250 دستگاه موتور سیکلت متخلف در نهاوند توقیف شدند

به گزارش سایت گرو، سرهنگ محسن اقبالیان با اعلام این خبر گفت: برنامه‌ای مدون و منسجم در دستور کار پلیس نهاوند برای مقابله و توقیف موتورسیکلت‌سواران متخلف و مزاحم در حال اجراست.

وی با بیان اینکه تامین امنیت و آسایش شهروندان در تمام ابعاد رسالت پذیرفته شده نیروی انتظامی بوده است، گفت: در این راستا پلیس نهاوند نیز در مسیر برقراری امنیت این شهر کوچکترین گذشتی از خود نشان نداده و مقتدرانه در برابر ناامن‌کنندگان حریم شهروندان اقدامات قانونی و عملیاتی را به منصه ظهور خواهد رساند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نهاوند در بخش دیگری از سخنان خود ضمن هشدار جدی به موتورسیکلت‌سواران متخلف تصریح کرد: اجرای طرح توقیف موتورسیکلت‌های متخلف به صورت مستمر و با به‌کارگیری نیروهای مجرب در سطح شهرستان ادامه خواهد داشت.

وی تأکید کرد: چنانچه موتورسیکلت‌سواران قصد تردد در سطح شهر را دارند باید مدارک خود را همراه داشته و ضمن استفاده از کلاه ایمنی برای راکب و ترک‌نشین برابر قوانین راهنمایی و رانندگی و در مکان‎های مجاز اقدام به تردد کنند در غیر این صورت با برخورد قانونی ماموران نیروی انتظامی مواجه خواهند شد.

اقبالیان ادامه داد: پلیس نهاوند با اجرای این طرح از ابتدای سال تاکنون موفق به توقیف بیش از یک‌هزار و 250 دستگاه موتورسیکلت متخلف شده است.

وی در پایان بیان داشت: تشدید این گونه اقدامات توسط پلیس صرفاً برای برقراری امنیت مطلوب ترافیکی و پیشگیری از مزاحمت‌های خیابانی توسط برخی موتورسیکلت‌سواران بوده و در این راستا پلیس نهاوند اقدامات موثر خود را ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما