تازه های سایت

کد مطلب: 23298
2. تير 1394 - 9:26
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند:
برپایی نمایشگاه عکس با موضوع پیشگیری از اعتیاد در نهاوند
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند گفت: همزمان با هفته پیشگیری از مواد مخدر نمایشگاه عکسی با این موضوع در شهرستان نهاوند برپاست.
برپایی نمایشگاه عکس با موضوع پیشگیری از اعتیاد در نهاوند

محمود مصباح در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: هدف این اداره آگاهی بخشیدن به خانواده‌ها و آموزش راه‌های پیشگیری به والدین بوده و مردم باید هوشیار باشند و باید زمینه پیشگیری از خانواده ها شروع شود و خانواده‌ها باید مهارت زندگی کردن را به فرزندان آموزش دهند.

وی به نمایش گذاشتن آثار سوءاستفاده از مواد مخدر و عواقب جبران‌ناپذیر آن را در غالب اثری هنری بسیار تأثیرگذار دانست و اظهار امیدواری کرد: انجام این‌گونه اقدامات باعث ترغیب و تشویق جوانان و نوجوانان به سمت دوری جستن از مواد مخدر در سطح جامعه شود.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند افزود: در این نمایشگاه تعداد 40 اثر برگزیده عکاسی از عکاسان شهرستان با موضوع پیشگیری از اعتیاد است که از 31 خردادماه و به مناسبت هفته پیشگیری از اعتیاد به مدت 7 روز در محل مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) شهرستان نهاوند واقع در بلوار شهید بهشتی برپا گردیده است.

وی گفت: علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند همه‌روزه از ساعت 9 الی 12 و 14 الی 19 به محل برپایی نمایشگاه مراجعه نمایند.

مصباح همچنین اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان و در راستای تشویق و ترغیب هنرمندان به ارائه و نمایش آثار فرهنگی و هنری و استفاده عموم مردم از تولیدات هنرمندان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری کانون بسیج هنرمندان نهاوند اقدام به برپایی نمایشگاه خوشنویسی با موضوع ماه مبارک رمضان از آثار هنرمند خوش‌ذوق شهرستان آقای مهرداد سوری نموده است.

وی افزود: خوشنویسی از هنرهایی است که اوج زیبایی و اصالت را به بیننده القا می‌کند بنابراین مردم باید در سبد خانوار خرید آثار هنری را قرار دهند تا از این طریق از معنویت هنری بهره‌مند شوند.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند عنوان کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه، ترغیب همشهریان نهاوندی به آموزش هنر خوشنویسی است چراکه که به هنر خوشنویسی یک هنر اصیل اسلامی ایرانی است.

وی گفت: با پریایی این نمایشگاه درصدد گسترش فرهنگ اصیل اسلامی در قالب هنر خوشنویسی هستیم.

مصباح اظهار داشت: این نمایشگاه شامل 50 اثر برگزیده از این هنرمند در ابعاد 30 *50 و 50*70 است که از 25 خردادماه به مدت 10 روز در محل دائمی نمایشگاه هنرهای تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برپاشده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما