تازه های سایت

کد مطلب: 23295
1. تير 1394 - 13:39
رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: چهارمین دوره انتخابات نظام پرستاری در نهاوند برگزار شد و اعضای اصلی آن معرفی شدند.
منتخبان چهارمین دوره نظام پرستاری شهرستان نهاوند مشخص شدند

جلال‌الدین امیری در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: همزمان با سراسر کشور چهارمین دوره انتخابات هیئت‌مدیره نظام پرستاری شهرستان نهاوند با حضور ۲۵ داوطلب در سالن همایش بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان برگزار شد.

وی اظهار کرد: صندوق اخذ رأی با حضور نمایندگان هیئت اجرایی و نظارت در بیمارستان علیمرادیان مستقر شد و بعد از چند ساعت این صندوق به بیمارستان شهید حیدری انتقال یافت.

رئیس ستاد اجرایی انتخابات نظام پرستاری نهاوند افزود: در این انتخابات 82 نفر از پرستاران، بهیاران، کاردانان اتاق عمل و فوریت‌ها که دارای کارت نظام پرستاری بودند شرکت کردند.

وی گفت: از بین 25 داوطلب 9 نفر از نامزدها که شامل 6 نفر پرستار، 2 نفر بهیار و یک نفر کاردان اتاق عمل بودند برای یک دوره چهارساله انتخاب شدند.

امیری نیز با تشکر از مشارکت خوب پرستاران از زحمات عوامل اجرایی و نظارت چهارمین دوره از انتخابات نظام پرستاری نهاوند تشکر کرد.

وی اظهار کرد: پس از شمارش آرا نتایج انتخابات به شرح ذیل اعلام شد:

1- مصطفی کاویانی با 64 رأی

2- نورمحمد کیانی 53 رأی

 3- عباس خویشوند 32 رأی

 4- حسام حیدری 29 رأی

 5- ثریا قاسمی 20 رأی

6- آمنه شهبازی با 19 رأی به‌عنوان اعضا اصلی نظام پرستاری و خانم‌ها لیلا زنگنه با 30 و ملیحه محسنی با 27 رأی به‌عنوان بهیار و الهه باونده با 26 رأی به‌عنوان کاردان اتاق عمل و اعضای اصلی هیئت‌مدیره نظام پرستاری شهرستان نهاوند انتخاب شدند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما