تازه های سایت

کد مطلب: 23286
31. خرداد 1394 - 9:02
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و به منظور ترویج و توسعه فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در سطح جامعه نمایشگاه کتب و علوم قرآنی در نهاوند برپاست.
نمایشگاه کتب و علوم قرآنی به مناسبت ماه مبارک رمضان در شهرستان نهاوند برپا شد

محمود مصباح در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو، گفت: به منظور ترویج و توسعه فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در سطح جامعه و همچنین استفاده و آشنایی مردم با جدیدترین کتب منتشر شده در سطح کشور و فراهم نمودن فضایی برای دوستداران کتاب و فعالان در این عرصه این اداره اقدام به برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب و علوم قرآنی در شهرستان نهاوند نموده است.

وی اظهار کرد: کتب ارائه شده در این نمایشگاه در دو بخش ویژه و قرآنی شامل نسخه های مختلف از قرآن مجید و کتب ادعیه و دینی و در بخش آزاد در موضوعات مختلف از جمله تاریخی، فرهنگی، فلسفی، پزشکی، درسی، دینی و اجتماعی دردسترس عموم قرار دارد.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند افزود: در این نمایشگاه بیش از ۱۵ هزار جلد کتاب در ۳۰۰۰ عنوان در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است .

وی از همه اقشار مردم برای بازدید از نمایشگاه دعوت کرد و گفت: هماهنگی و تدابیر لازم برای برخورداری علاقمندان و خریداران از تخفیف ویژه تا 50 درصد در این نمایشگاه  فراهم شده است.

مصباح اظهار کرد: این نمایشگاه از 27 خرداد ماه به مدت 30 روز در محل مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) شهرستان نهاوند واقع در بلوار شهید بهشتی آماده بازدید علاقمندان می باشد.

ساعات بازدید از این نمایشگاه همه روزه در ایام برگزاری از ۸ صبح الی ۸ شب می باشد.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند در بخش دیگری از سخنانش از برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و هنری ویژه ماه مبارک رمضان در بیش از 55 کانون فرهنگی و هنری مساجد سطح شهر و روستاهای شهرستان نهاوند خبر داد.

وی اظهار کرد: فعالیت‌های این کانون‌ها شامل کلاس‌های هنری و فرهنگی متعدد، برنامه‌های قرآنی از جمله تفسیر، تجوید، حفظ و... می باشد که امیدواریم بتوانیم در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و دینی در سطح شهرستان با توجه به ماه ضیافت الهی که فرصت بسیار مغتنم و ویژه ای برای فعالیتهای تاثیر گذار فرهنگی در جامعه است تلاش کنیم.

مصباح گفت: برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته کشور، برگزاری محافل ادبی، برپایی نمایشگاه های مختلف هنری، تقدیر از فعالان برتر قرآنی شهرستان، از دیگر برنامه های پیش بینی شده در ماه مبارک رمضان خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما