تازه های سایت

کد مطلب: 23266
27. خرداد 1394 - 11:39
رئیس کمیته امداد نهاوند گفت: 500 سبد کالای توزیع‌شده بین نیازمندان نهاوندی در ماه مبارک رمضان به‌وسیله کالاهای ایرانی پر خواهد شد.
کالای ایرانی سبد کالای نیازمندان نهاوندی را پر می‌کند

علی کاویانی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: با شروع ماه مبارک رمضان طرح‌های مختلفی از طرف این نهاد برای کمک به نیازمندان اجرا می‌شود که توزیع سبد کالا یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما خواهد بود.

وی اظهار کرد: امسال 4 طرح ایتام، طرح محسنین برای غیر ایتام، طرح شفا برای بیماران سرطانی و طرح طاها برای بچه‌های نیازمند با آغاز ماه مبارک رمضان در شهرستان نهاوند اجرا می‌شود.

رئیس کمیته امداد نهاوند افزود: در راستای تکریم خانواده‌های نیازمند تعداد 500 عدد سبد کالا در ایام ماه مبارک رمضان به‌صورت نامشخص در بین خانواده‌های نیازمند توزیع خواهد شد.

وی گفت: اقلام این سبد غذایی شمال مرغ، برنج، روغن و ماکارونی و اقلام دیگر است که ارزش ریالی آن‌ها حدود 100 هزار تومان است.

کاویانی اظهار داشت: اقلامی که در این سبد کالایی بین نیازمندان توزیع می‌شود همه از محصولات و تولیدات داخل است چون‌که که ما باید در این زمینه از محصولات داخلی خودمان استفاده کنیم.

وی گفت: در طول ماه مبارک رمضان نیز طرح همیار مولا در شهرستان نهاوند اجرا می‌شود که در این طرح، خیرین و نیکوکاران هر شب به نیازمندان افطاری می‌دهند و با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده مسئولان نهاوند نیز به سرکشی و دیدار با خانواده‌های نیازمند می‌روند.

رئیس کمیته امداد نهاوند افزود: در حال حاضر تعداد بیش از 5 هزار خانوار با جمعیتی بالغ‌بر 10 هزار و 500 نفر تحت پوشش کمیته امداد نهاوند قرار دارند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما