تازه های سایت

کد مطلب: 23259
25. خرداد 1394 - 19:43
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از انتصاب «حجت‌الاسلام مرتضی عزیزی» به عنوان معاون فرهنگی - اجتماعی اداره اوقاف همدان خبر داد.
رئیس سابق اداره اوقاف نهاوند به عنوان معاون فرهنگی اداره کل اوقاف استان همدان انتخاب شد

به گزارش سایت گرو، حجت‌الاسلام رضا حاجی‌زین‌العابدینی از برگزاری مراسم تودیع و معارفه معاون فرهنگی اوقاف استان در روز سه شنبه 26 خردادماه خبر داد و اظهار کرد: در این مراسم «حجت‌الاسلام مرتضی عزیزی» به جای «حجت‌الاسلام حسین قبادی» معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان می‌شود.

وی با اشاره به سوابق معاون فرهنگی جدید گفت: حجت‌الاسلام عزیزی دو سال عهده‌دار ریاست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر بود و قبل از آن رئیس اداره اوقاف شهرستان نهاوند بوده است.

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان افزود: «حسین قبادی» ریاست اداره اوقاف و امور خیریه رامسر را نیز در کارنامه خود دارد که در انتصاب جدید عهده‌دار معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف استان کرمانشاه خواهد بود.

وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه توسعه و ترویج فرهنگ و سنت حسنه وقف وظیفه همه مردم و مسئولان است تصریح کرد: باید از سنت حسنه وقف برای توسعه جامعه در بعد مادی و معنوی استفاده کرد.

زین‌العابدینی عنوان کرد: ترویج و احیای سنت حسنه وقف در سطح جامعه موجب فقرزدایی و کاهش فاصله طبقاتی می‌شود بنابراین باید مورد توجه همه قرار گیرد.
وی توجه به ترویج سنت حسنه وقف را یکی از موضوعاتی اساسی جامعه امروز دانست و گفت: باید این موضوع از سوی رسانه‌ها توجه شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما