تازه های سایت

کد مطلب: 23250
23. خرداد 1394 - 15:58
با حضور معاون سازمان جهاد کشاورزی استان همدان سرپرست جدید اداره جهاد کشاورزی نهاوند معرفی شد.
سرپرست جدید جهاد کشاورزی نهاوند معرفی شد/ همیشه پیرو خط ولایت بوده‌ام

به گزارش سایت گرو، مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید اداره جهاد کشاورزی نهاوند ظهر امروز با حضور کارکنان اداره جهاد کشاورزی نهاوند، برخی از مسئولان و در غیبت مدیران ارشد شهرستان نهاوند در نمازخانه این اداره برگزار شد.

در این مراسم منصور رضوانی جلال معاون برنامه‌ریزی سازمان جهاد کشاورزی همدان گفت: بخش کشاورزی به‌عنوان یک بخش مولد ظرفیت بالایی را برای جذب نیروی کار و سرمایه در اختیار دارد که باید با توجه به موضوع اقتصاد مقاومتی از این ظرفیت‌ها استفاده شود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی یعنی اینکه از ظرفیت‌های خودمان که مولد نیز هستند استفاده کنیم و مشکلات اقتصادی را به‌خصوص در بخش کشاورزی با توجه به داشته‌های خود حل کنیم و راه را برای تولید هموار کنیم.

 

 

معاون برنامه‌ریزی سازمان جهاد کشاورزی همدان افزود: شهرستان نهاوند باوجود داشتن منابع آبی خوب و تولید محصولات فراوان کشاورزی نقش مهمی در بخش کشاورزی استان دارد به‌طوری‌که 13 درصد محصولات کشاورزی استان همدان در شهر نهاوند تولید می‌شود.

در ادامه این مراسم احد ظفری رئیس سابق جهاد کشاورزی نهاوند گفت: از زمانی که به‌عنوان دیر جهاد کشاورزی نهاوند شده‌ام فقط به فکر خدمت به مردم بوده‌ام که امیدوارم این زحمات از ما قبول شود.

 

 

وی اظهار کرد: در این چند سال به لطف خدا و با تلاش همه همکاران خدمات خوبی در شهرستان نهاوند در این بخش انجام‌شده است که به‌طور خلاصه می‌توان به گسترش شبکه آبیاری تحت‌فشار، تولید محصولات با کمیت و کیفیت مطلوب، لوله‌کشی آب کشاورزی، و طراحی و اجرای کانال‌های آب‌رسانی در سطح شهرستان اشاره کرد.

ظفری افزود: در حال حاضر 7 هزار هکتار از اراضی شهرستان نهاوند مجهز به سیستم آبیاری بارانی شده‌اند که این رقم درگذشته فقط 2400 هکتار بوده است.

وی بیان داشت: در بسیاری از محصولات کشاورزی رتبه شهرستان ارتقا یافته است به‌طوری‌که در 14 محصول رتبه برتر استان و در بعضی محصولات رتبه برتر کشور به شهرستان نهاوند اختصاص‌یافته است.

رئیس سابق جهاد کشاورزی نهاوند گفت: بنده هیچ‌گونه خط و خطوط سیاسی ندارم و فقط در خط ولایت و مقام معظم رهبری، به فکر خدمت به مردم بوده‌ام.

وی در پایان گفت: همیشه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری تلاش کرده و پیرو فرمایشات ایشان عمل کرده‌ام.

در ادامه این مراسم احمد باقری سرپرست جدید جهاد کشاورزی نهاوند گفت: امیدوارم بتوانم با کمک همکاران و مسئولان شهرستان نهاوند مشکلات مردم در بخش کشاورزی را کاهش بدهیم و به سمت مکانیزه کردن کشاورزی حرکت کنیم.

 

 

وی اظهار کرد: هیچ تعلق‌خاطری به پست و مقام ندارم و این موضوع هیچ حساسیتی برای من ندارد چون همیشه و در هر پستی باید به مردم خدمت کرد و امیدوارم بتوانم در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری و پیشبرد اهداف سازمان جهاد کشاورزی فعالیت کنم.

در پایان این مراسم از زحمات احد ظفری رئیس سابق جهاد کشاورزی نهاوند تقدیر شد و با حکم رئیس سازمان جهاد کشاورزی همدان احمد باقری به‌عنوان سرپرست جدید اداره جهاد کشاورزی نهاوند معرفی شد.

انتهای پیام/

دیدگاه‌ها

امیدوارم اقای مهندس باقری در سمت جدید خود همچنان موفق باشد چون وی فردی بسیار لایق تر از مسیولین قبلی می باشد در ضمن دارای رابطه بهتری با دیگر همکارانش دارد وکمک زیادی به ناظرین زراعت وباغبانی نموده است
بنده 30 سالمه کاردانی گیاهپزشکی دارم چن سال هست که بیکارم خواهش می کنم به فکر جوونا باشید

دیدگاه شما