تازه های سایت

کد مطلب: 23239
20. خرداد 1394 - 10:46
یک خير نهاوندی 160ميليون تومان تجهيزات پزشكی به بيمارستان آیت‌الله عليمراديان نهاوند اهدا كرد.
کمک 160 میلیون تومانی خیر نهاوندی به بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان+ تصاویر

به گزارش سایت گرو، يك خير نهاوندی به‌منظور زنده نگه‌داشتن ياد و نام پدر مرحوم خود و کمک به بیماران شهرستان نهاوند مبلغ 160ميليون تومان تجهيزات پزشكی برای بيمارستان عليمراديان شهرستان نهاوند خریداری و در اختیار این بیمارستان قرارداد.

این خیر، خانم فرنوش فهيم دختر مرحوم منصور فهيم استاد و عضو هیئت‌علمی دانشگاه علامه طباطبايی تهران  بود که این تجهیزات را خریداری کرد و در مراسمی با حضور مسئولان بیمارستان و رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند آن‌ها را اهدا کرد.

 امیری رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند در این مورد به خبرنگار ما گفت: این تجهیزات شامل چهار دستگاه ونتيلاتور(دستگاه تنفس مصنوعی) و يك دستگاه شوك قلبی از هیئت‌امنای ارزی خريداری شد كه ارزش واقعی اين دستگاه‌ها بيش از سيصد ميليون تومان است.

وی با بيان اينكه خانواده فهيم يكي از خيرين گمنام و باسابقه شهرستان نهاوند است افزود: يكي از اهداف مهم مجمع خيرين سلامت فراهم آمدن امكان شناسايي و ساماندهي خيرين سلامت و برنامه‌ریزی براي بهره‌گیری صحيح از كمك و مشارکت‌های مردمی و هدايت کمک‌ها به اولویت‌های مهم حوزه سلامت و بهداشت است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت:  بیمارستان علیمرادیان نهاوند با توجه به داشتن 4 تخت در بخش آی سی یو در بخش تجهیزات با کمبود دستگاه وِنتیلاتور تنفس مصنوعی روبرو بود که با خرید این چهار دستگاه مشکل این بخش مهم و حساس بیمارستان علیمرادیان نهاوند برطرف شد.

وی افزود: دستگاه وِنتیلاتور دستگاهی است که کار تنفس را برای بیمارانی که به‌طور موقت یا دائم دچار مشکلات تنفسی هستند انجام می‌دهد.

خانم فهیم نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: امیدوارم این تجهیزات بتواند جان افراد بیماری که در معرض خطر مرگ هستند را نجات دهد و برای ما باعث خوشحالی است که ما نیز در شادی خانواده‌ای سهم کوچکی داشته باشیم.

وی گفت: امیدوارم با هر نفسی که بیماران با این دستگاه‌ها می‌کشند ثوابی برای روح پدر مرحومم باشد.

در پایان این مراسم مدير شبكه بهداشت و درمان نهاوند با اهدا لوح تقدیر از اين خانواده نیک‌اندیش قدردانی کردند.

دکتر منصور فهیم متولد سال 1325 در شهر نهاوند است که استاد گروه آموزشی زبان انگلیسی و عضو هیئت‌علمی دانشگاه علامه طباطبایی بود که در آبان ماه سال گذشته درگذشت.

کمک 160 میلیون تومانی خیر نهاوندی به بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان+ تصاویر
کمک 160 میلیون تومانی خیر نهاوندی به بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان+ تصاویر

دیدگاه شما