تازه های سایت

کد مطلب: 23229
18. خرداد 1394 - 10:18
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: بزرگ‌ترین مسجد جامع روستایی غرب کشور با مساحت 3 هزار مترمربع در روستای کفراش شهرستان نهاوند به بهره‌برداری رسید.
بزرگ‌ترین مسجد جامع روستایی غرب کشور در شهرستان نهاوند افتتاح شد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین گروسی در حاشیه افتتاح این مسجد به خبرنگار سایت گرو، گفت: مسجد جایگاه مهمی در دین اسلام دارد و به‌عنوان پایگاهی برای همبستگی مردم  مورداستفاده قرار می‌گیرد.

وی اظهار کرد: با توجه به تهاجم گسترده فرهنگی دشمن، لازم است که جوانان و نوجوانان هرچه بیشتر با مسجد ارتباط برقرار کنند و خود را ازنظر فرهنگی و مذهبی قوی کنند تا از خطرات جنگ نرم در امان بمانند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند افزود: در طول تاریخ مهم‌ترین مسائل و موضوعات مسلمانان در مسجد حل‌وفصل شده  و مسجد ازنظر کارکرد تربیتی نیز همیشه تأثیرگذار و مهم بوده است.

وی گفت: عملیات ساخت این مسجد در سال 82 به دلیل کوچک بودن فضای مسجد سابق در روستای کفراش آغاز شد و با کمک خیرین به بهره‌برداری ‌رسید.

گروسی با بیان اینکه این مسجد بزرگترین مسجد جامع روستایی غرب کشور است بیان داشت: این مسجد در زمینی به مساحت 3000 متر مربع احداث شده که زیربنای این مسجد 1400 متر و محوطه آن نیز 1600 متر است و تاکنون برای ساخت آن مبلغ 850 میلیون تومان هزینه شده که این مبلغ توسط خیرین تأمین‌شده است.

وی افزود: این مسجد ظرفیت بیش از 2000 نفر را دارد که با حضور مسئولان نهاوند و حجت‌الاسلام سید حسن فاضلیان، دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان افتتاح شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما