تازه های سایت

کد مطلب: 23207
12. خرداد 1394 - 9:25
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: 11 پروژه نیمه‌کاره ورزشی در این شهرستان وجود دارد که در صورت تخصیص اعتبار تکمیل خواهند شد.
11 پروژه نیمه کاره ورزشی در نهاوند وجود دارد

به گزارش سایت گرو، سعید کولیوند در جمع هیئت های ورزشی شهرستان نهاوند اظهار کرد: سال 93 سال موفقی برای ورزش نهاوند بود و شاهد کسب عناوین متعددی توسط ورزشکاران شهرستان در رشته‌های مختلف بودیم.

وی افزود: این موفقیت‌ها منجر به کسب بیش از 200 نشان رنگارنگ از رقابت‌های مختلف کشوری، آسیایی و جهانی شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند اضافه کرد: در این میان سه نشان جهانی در رشته‌های فوتبال، فوتسال و جهت‌یابی ناشنوایان توسط علی‌اکبر احمدوند و مسعود سهرابی به دست آمد.

کولیوند با اشاره به اینکه در سال 93 بیش از 25 ورزشکار نهاوندی عملکرد موفقی در تیم‌های ملی داشتند ادامه داد: این ورزشکاران در رشته‌های ووشو، جودوی بانوان، دوچرخه‌سواری، فوتبال، فوتسال و کشتی موفق به پوشیدن پیراهن تیم‌های ملی کشورمان شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر میانگین سرانه فضای ورزشی سرپوشیده و روباز شهرستان در حدود 68 سانتیمتر مربع است.

رئیس ورزش و جوانان نهاوند گفت: 15 سالن ورزشی چندمنظوره و استخرهای فعال شهری و روستایی شهرستان طبق ماده 88 به بخش خصوصی واگذار شده تا ضمن درآمدزایی در بحث تعمیر و نگهداری اماکن ورزشی مشکلات کمتری را شاهد باشیم.

وی افزود: در حال حاضر در سطح شهرستان 11 پروژه ورزشی نیمه‌کاره وجود دارد که منتظر تخصیص اعتبار هستیم که در صورت بهره‌برداری از این اماکن ضمن بالا رفتن سرانه فضای ورزشی شرایط بیشتری برای فعالیت علاقه‌مندان به ورزش فراهم خواهد شد.

کولیوند با بیان اینکه مدارس ورزشی برای جذب دانش‌آموزان در فصل تابستان فعال خواهند بود تصریح کرد: سه استخری که در نهاوند و فیروزان فعال است در تابستان با برگزاری کلاس‌های شنا شرایط خوبی را برای جذب علاقه‌مندان فراهم کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما