تازه های سایت

کد مطلب: 23206
11. خرداد 1394 - 13:12
امام جمعه نهاوند با بیان اینکه مردم شهرستان نهاوند از مناقشات سیاسی خسته شده اند، گفت: نهاوند به خدمت و کار در فضای وحدت نیازدارد.
مردم نهاوند از مناقشات سیاسی خسته شده اند
به گزارش سایت گرو، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی گفت: در طول ۳۵ سال گذشته اقدامات و کارهای مهمی در راستای توسعه و پیشرفت نهاوند انجام شده اما مردم نهاوند شایستگی و استحقاق کار و خدمت بیشتر را دارند.

وی با اشاره به اینکه در سالهای گذشته در شهرستان نهاوند نسبت به سایر شهرهای اطراف اقدامات و کارهای کمتری انجام گرفته است، افزود: مسئولان و مدیران دستگاه های مربوطه باید تمام توان و وقت خود را برای جبران کمبودها و رفع مشکلات شهری نهاوند انجام دهند.

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه استاندار همدان بارها تاکید کرده نهاوند منطقه محروم استان همدان است، گفت: با توجه به اینکه این شهرستان بیش از دوسال است که نماینده مجلس ندارد باید مسئولان  توجه و اهمیت بیشتری به منطقه نهاوند داشته باشند.

وی عنوان کرد: تغییرات سریع مدیریتی در نهاوند در چند سال گذشته بر روند توسعه و پیشرفت نهاوند تاثیر منفی گذاشته و این درحالیست که همه می دانیم ثبات مدیریت برای اجرای برنامه های دراز مدت لازم و ضروری است.

 مغیثی بیان داشت: آنچه امروز نیاز امور و کارها در شهرستان نهاوند بوده وحدت و آرامش و همدلی است و هیچ کس حق ندارد این وحدت و آرامش را در شهرستان نهاوند خدشه دار کند.

وی با بیان اینکه مردم نهاوند تمایلی به اختلافات و مناقشات سیاسی ندارند و از حزب و گروه بازی خسته شده اند، گفت: مردم نهاوند تشنه خدمت و کار هستند تا شاهد رفع محرومیت ها و کمبودهای شهرستان نهاوند باشند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما