تازه های سایت

کد مطلب: 23204
10. خرداد 1394 - 18:17
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از اجرای طرح‌های مقابله با سرقت توسط عوامل تجسس کلانتری 12 شهرستان و دستگیری و انهدام باند سارقان موتورسیکلت در این شهرستان خبر داد.
باند سارقان موتور سیکلت در نهاوند منهدم شد

به گزارش سایت گرو، سرهنگ محسن اقبالیان اظهار کرد: با توجه به تصمیمات و روش‌های ابلاغی در قرارگاه پیشگیری از سرقت نهاوند، یگان‌های انتظامی این شهرستان ضمن توجیه کامل در خصوص ماموریت خود با بکارگیری زمینه و ظرفیت‌های اطلاعاتی و لجستیکی موجود اقدام به اجرای طرح‌های مختلف در سطح شهر کرده که بدون وقفه و با انسجام کامل در حال اجراست.

وی گفت: عوامل تجسس کلانتری 12 شهرستان در این راستا طی سه روز گذشته اقدام به اجرای طرح‌های عملیاتی و مصوب کردند که با توجه به انسجام درونی طرح‌ها به لحاظ دارا بودن بار اطلاعاتی و انتظامی دقیق توفیقات چشمگیری در این سه روز عاید این فرماندهی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند ادامه داد: از مهمترین دستاوردهای واحد تجسس کلانتری 12 نهاوند انهدام یک باند سارقین بود که در زمینه سرقت موتورسیکلت و داخل خودرو فعالیت می‌کردند.

وی گفت: پلیس نهاوند در این خصوص، پس از کسب اطلاعات و اخبار دقیق و با بکارگیری نیروهای مجرب کلانتری 12 اقدام به مراقبت‌های مقطعی و سپس مستمر کرد و در نهایت تعداد سه سارق موتورسیکلت و سه نفر سارق لوازم خودرو شناسایی و در عملیاتی انتظامی همه آنان دستگیر شدند.

اقبالیان اذعان داشت: پس از دستگیری این افراد در تحقیقات تخصصی بعدی مشخص شد دو نفر مالخر لوازم داخل خودرو نیز با این سارقین همکاری داشتند و بدین ترتیب باند سرقت لوازم داخل خودرو و موتورسیکلت را تشکیل داده بودند.

وی گفت: با این اطلاعات به دست آمده هر دو مالخر نیز شناسایی و دستگیر شدند و تعداد دستگیرشدگان به هشت نفر رسید.

فرمانده انتظامی نهاوند در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: نکته قابل توجه این است که این افراد غیر بومی و اهل یکی از شهرهای همجوار بوده که با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی اعلام کرد: بر اساس تلاش کلانتری 12 به ویژه عوامل تجسس این کلانتری در اجرای طرح‌های مورد اشاره در سطح شهر، 6 سارق موتورسیکلت و داخل خودرو دستگیر شدند همچنین سه دستگاه موتورسیکلت سرقتی دارای سابقه سرقت از نهاوند و تعداد دو دستگاه کامپیوتر خودرو کشف و ضبط شد و متهمان به مقام قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما