تازه های سایت

کد مطلب: 23191
6. خرداد 1394 - 20:34
رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نهاوند گفت: جشنواره اقوام قرار بود با همکاری میراث فرهنگی و شهرداری نهاوند برگزار شود که به دلیلی برخی ناهماهنگی‌ها لغو شد.
لغو جشنواره اقوام در نهاوند

به گزارش سایت گرو، محسن جانجان با بیان اینکه جشنواره اقوام لغو شده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه این جشنواره قرار بود با همکاری میراث فرهنگی و شهرداری نهاوند برگزار شود، به دلیلی برخی ناهماهنگی‌ها لغو شد.

وی از برنامه‌ریزی برای پذیرایی از مسافران در تعطیلات 14 و 15 خرداد خبر داد و اظهار کرد: در تعطیلات روزهای 14 و 15 خرداد موزه‌‌ها باز است و  فعالیت‌های گردشگری نیز در این ایام برپا است.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نهاوند تصریح کرد: در این ایام مراسم نیمه شعبان و 14 خرداد رحلت امام (ره) نیز در نهاوند برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی مسافرپذیری دو سراب گیان و گاماسیاب اشاره کرد و گفت: تدابیری اندیشیده شده تا ضمن هماهنگی با دهیار و شهرداران در آنجا آماده پذیرایی از گردشگران باشیم.

جانجان با بیان اینکه سراب‌های گیان، گاماسیاب، فارسبان، ملوسان و کنگاور کهنه در شهر نهاوند آماده پذیرایی از گردشگران هستند، افزود: نظارت این مناطق به عنوان متولی بر عهده میراث فرهنگی است، اما نظافت آن به شهرداری واگذار شده و با همکاری میراث فرهنگی مسائل بهداشتی سرکشی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سفر استاندار امکانات رفاهی در این دو سراب گیان و گاماسیاب در ایجاد شده است، افزود: ایجاد سرویس بهداشتی، ایجاد سکو، نصب صندلی و امکانات در دو سراب گیان و گاماسیاب نیز ایجاد شده است.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نهاوند یادآور شد: در سایر سراب‌ها نیز برای نظافت سرکشی می‌شود، تا شرایط برای گردشگران نیز مساعد باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما