تازه های سایت

کد مطلب: 23187
6. خرداد 1394 - 9:54
رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان نهاوند گفت: در فصل تابستان ۱۳ روستای نهاوند در معرض بحران کم آبی قرار دارند که باید نسبت به مصرف درست آب برای جلوگیری از این بحران اقدام شود.
۱۳ روستای نهاوند در معرض بحران کم آبی قرار دارند

به گزارش سایت گرو، آیت شیراوند در جمع دهیاران روستاهای شهرستان نهاوند در سالن اجتماعات اداره آبفا روستایی اظهار داشت: در سال جاری ۱۳ روستا در معرض بحران کم آبی قرار دارند که با تدابیر و راهکارهای لازم از جمله آبرسانی با تانکر به دنبال مدیریت این مشکل خواهیم بود.

وی اظهار کرد: در حال حاضر ۱۱۲ روستای شهرستان نهاوند زیر پوشش شبکه آب آشامیدنی هستند که در مجموع ۳۵۰ میلیون تومان به شرکت آبفا روستای بدهکار هستند.

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی نهاوند افزود: در سال جاری ۸۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب روستایی شناسایی شده که با همکاری دستگاه قضایی ۴۰۰ فقره آن پس از انجام مراحل اداری مجاز شده اند.

وی از نیمه کاره بودن عملیات اجرایی مجتمع آبرسانی گاماسیاب خبر داد و افزود: در حال حاضر مجتمع آبرسانی گاماسیاب که آب آشامیدنی ۱۸ روستای نهاوند را تامین می کند از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار و برای تکمیل آن ۶۰ میلیارد ریال مورد نیاز است .

 شیراوند بیان داشت: حوزه آب آشامیدنی روستایی نهاوند گسترده است و به علت وجود منابع آبی متعدد در شهرستان مردم انتظار دارند که با کم آبی مواجه نشوند بنابراین مسئولان در سال جدید باید نگاه ویژه به این شهرستان داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما