تازه های سایت

کد مطلب: 23185
5. خرداد 1394 - 10:15
امام جمعه نهاوند:
وقت مدیران بیت‌المال است
امام‌جمعه نهاوند گفت: مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید از تمام‌وقت خود برای حل مشکلات مردم استفاده کنند.
وقت مدیران بیت‌المال است

به گزارش سایت گرو، حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در جلسه شورای اداری شهرستان نهاوند که در سالن شهدای فرمانداری برگزار شد، گفت: مردم نهاوند استحقاق خدمت بیشتر در حوزه‌های مختلف را دارند و استاندار همدان نیز اعلام کرد که نهاوند در بعضی قسمت‌ها عقب‌مانده و باید این کاستی‌ها جبران شود که امیدوارم در این مورد اقدام شود.

وی اظهار کرد: آنچه از مدیریت‌ها باقی می‌ماند خدمت به مردم است لذا ما بايد قدر اين فرصت‌ها را بدانيم و از خدمت تا حدی که امکان‌پذیر است کوتاهی نکنيم.

امام‌جمعه نهاوند افزود:  باوجود خدمات مطلوبی که در سال‌های اخير صورت گرفته شهرستان نهاوند تاکنون محرومیت‌هایی داشته که استاندار همدان نيز به آن معترف می‌باشند و بر اساس قولی که داده‌اند اميدواريم که به اين شهرستان نگاه ويژه داشته و بتوانند بخشی از عقب‌ماندگی‌ها را جبران نمايند.

وی گفت: مردم نهاوند لیاقت خدمت بیش از این را دارند چون در عرصه‌های مختلف مانند جنگ تحمیلی و آغاز انقلاب اسلامی حضورداشته‌اند و وفاداری خود به انقلاب را نشان داده‌اند.

مغیثی در ادامه عنوان کرد: اهميت دادن به‌وقت که مصداق بیت‌المال است و مديريت آن يکی از اصول مديريتی است که می‌بایست مدنظر همه مسئولان قرار گيرد.

وی با بیان اینکه مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید از تمام‌وقت خود برای حل مشکلات مردم استفاده کنند، گفت: وقت مدیران بیت‌المال است.

امام‌جمعه نهاوند با بیان اینکه اقدام ارزشمند فرمانداری جدید نهاوند در تشکیل سریع شورای اداری برای جلوگیری از رفت‌وآمد مدیران به فرمانداری برای تبریک انتصاب قابل‌تقدیر است، گفت: چاپ آگهی تبریک مسئولان از هزینه بیت‌المال جایز نیست و در این مورد مدیران باید مراعات کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما