تازه های سایت

کد مطلب: 23180
3. خرداد 1394 - 16:19
مراسم معارفه مديرکل جديد دفتر بازرسی، مديريت عملکرد و امور حقوقی استانداری همدان با حضور استاندار برگزار شد.
مراسم تودیع و معارفه عبدالملکی صبح امروز با حضور استاندار همدان برگزار شد + تصاویر

به گزارش سایت گرو، محمد ناصر نیکبخت استاندار همدان در این مراسم گفت: دفتر بازرسي و مديريت عملکرد و امور حقوقي تمامي مسووليت هايي که استاندار بايد در جريان بوده و اقدام کند را مي تواند به نيابت از استاندار عملياتي کند.

وی اظهار کرد: کارها و فعاليت هاي حوزه بازرسي و ارزشيابي بايد نشان دهنده ضعف ها و قوت هاي مجموعه باشد تا بتوان با آسيب شناسي براي رفع کاستي ها و تقويت نقاط قوت با هدف توسعه استان تلاش کرد.

وي عبدالملکي را شخص توانمند براي مديريت اين حوزه دانست و گفت: اين شخصيت علاوه بر ويژگي هاي اخلاقي ، سوابق مديريتي در زير مجموعه وزارت کشور ، فرمانداري و ديوان محاسبات دارد.

 

 

استاندار همد ان افزود: با توجه به نامگذاري امسال از سوي رهبري فرزانه انقلاب به سال همدلي و همزباني دولت و ملت بايد کارکنان اين مجموعه تعامل با مردم و رسيدگي به دعاوي و ساير امور آنان را سرعت بخشند.

وین اضافه کرد: برگزاري ملاقات عمومي استاندار با مردم از ديگر ماموريت هاي اين دفتر است که بايد به گونه برنامه ريزي شود که به جاي مسوولان، مردم عادي و اقشار آسيب پذير بتوانند در ملاقات عمومي حضور يابند.

 

 

نيکبخت تاکيد کرد: چنانچه اين دفتر از روزمرگي و انجام کارهاي عادي و کليشه اي خارج شود به طور حتم مي توان بسياري از گرفتاري ها و مشکلات را به سادگي رفع کرد.

وي گفت: شهرستان نهاوند با وجود ظرفيت ها از مناطق محروم استان است با اين وجود در دوسال گذشته اقدامات زيربنايي و عمراني مناسبي براي زدودن چهره محروميت از اين شهرستان صورت گرفته است.

وي رفع محروميت از نهاوند را از دغدغه هاي اصلي استانداري دانست و گفت: اين منطقه با وجود شايستگي ها و سابقه ديني و فرهنگي نتوانسته بود همانند ساير مناطق کشور رشد و توسعه يابد.

وي اضافه کرد: سه مولفه نبود نماينده ، محروميت شهرستان و انتظارات بالا و به حق اهالي شهرستان موجب شد شخص شايسته و مورد تاييدي در يک و نيم سال گذشته سکان فرمانداري شهرستان را بر عهده گيرد که در مدت فعاليت خود اقدامات ارزشمندي انجام داد.

 

 

وي بيان کرد: با توجه شرايط خاص شهرستان نهاوند حضور فرمانداري تازه نفس براي پيشبرد اهداف دولت در اين منطقه ضروري به نظر مي رسيد به همين منظور از توان فرماندار سابق از جايگاه بالاتري استفاده شد.

مديرکل جديد دفتر بازرسي، مديريت عملکرد و امور حقوقي استانداري همدان نيز گفت: چنانچه هدف مسوولان خدمت رساني به مردم باشد در هر پست و منصبي اين وظيفه خطير و باارزش را به سرانجام مي رسانند.

امامعلي عبدالملکي افزود: با وجود محروميت شهرستان نهاوند ولي با حضور نيکبخت در استان شاهد رشد و توسعه در اين شهرستان بوديم بر همين اساس اهالي اين شهرستان همواره قدردان زحمات استاندار هستند.

وي تصريح کرد: هيچ فرد منصفي نمي تواند خدمات استاندار همدان در دو سال گذشته را نفي کند مگر اينکه قضاوت عجولانه اي نسبت به خدمات صورت گرفته داشته باشد.

استاندار همدان در حاشيه اين آيين گفت: با توجه به معرفي امامعلي عبدالملکي فرماندار سابق نهاوند به عنوان مدير جديد دفتر بازرسي استانداري، در حال حاضر از توان مهرداد نادري فر مديرکل امور اجتماعي استانداري با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداري نهاوند استفاده مي شود.

محمد ناصرنيکبخت افزود: زمان مشخصي را نمي توان براي معرفي فرماندار جديد نهاوند در نظر گرفت ولي هم اينک فرايند اداري در حال انجام است که به زودي فرد مورد نظر معرفي مي شود.

در اين آيين از خدمات قدرت نظري تقدير و امامعلي عبدالملکي به عنوان مديرکل دفتر بازرسي، مديريت عملکرد و امور حقوقي استانداري همدان معرفي شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما