تازه های سایت

کد مطلب: 23179
3. خرداد 1394 - 14:05
با حضور معاون سياسی امنيتی استانداری همدان سرپرست جدید فرمانداری نهاوند معرفی شد.
نادری فر به‌عنوان سرپرست جدید فرمانداری نهاوند معرفی شد

به گزارش سایت گرو، محمدابراهیم الهی تبار در این مراسم که در فرمانداری شهرستان نهاوند برگزار شد، گفت: شهرستان نهاوند به لحاظ موقعيت سياسی، اقتصادی و فرهنگی جايگاه مهمی در استان دارد و استاندار همدان با توجه به وعده‌ای که در خصوص حمايت از شهرستان نهاوند بعد از رفتن نماينده مردم نهاوند به روسيه داده توجه بيشتری به اين شهرستان داشته و دارد.

وی  با اشاره به حل مشکلات سراب‌های نهاوند در سال گذشته توسط استاندار همدان گفت: در سال گذشته استاندار همدان با حرکتی جهادی و با همکاری ادارات کل استان معضل و مشکلات سراب‌های گيان و گاماسياب را در کمترين زمان ممکن حل نمود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان افزود: در خصوص تخريب ساختمان دخانیات نهاوند برای تبديل به ميدان مرکزی،  استاندار همدان چندين ماه تلاش نمود تا توانست با تخريب اين مرکز راه را برای ايجاد ميدان مرکزی نهاوند بازنماید.

وی در خصوص تغيير مديريت ارشد شهرستان گفت: با توجه به خروج چند تن از مديران استانداری و با توجه به اشرافيت آقای عبدالملکی نسبت به عملکرد و وظايف دستگاه‌های دولتی و سوابق اجرايی وی در فرمانداری و ديوان محاسبات اداری از آقای عبدالملکی به‌عنوان مدیرکل دفتر بازرسی عملکرد و امور حقوقی استانداری استفاده خواهد شد.

الهي تبار در پايان با اشاره به انتخاب آقای مهرداد نادری فر به‌عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان نهاوند گفت: وی باتجربه بالای مديريتی و شناخت خوبی که نسبت به شهرستان نهاوند و منطقه دارد انتخاب‌شده است.

 

 

در ادامه اين جلسه نادری فر سرپرست جدید فرمانداری شهرستان نهاوند گفت: اميدوارم آن‌گونه که شايسته مردم خوب نهاوند است بتوانم انجام‌وظیفه نمايم.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال 94 توسط مقام معظم رهبری مبنی بر دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی، به بخشی از بیانات مقام معظم رهبری پیرامون این موضوع پرداخت و افزود: بايد در اين سال به مردم خدمتگزاری بيشتری صورت گيرد و مردم و دولت بايد بيشتر از پيش به يکديگر اعتماد داشته باشند.

سرپرست جدید فرمانداری شهرستان نهاوند اظهار کرد: امروز جامعه ما بيشتر از گذشته به اتحاد نياز دارد و همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند هر حنجره‌ای که در جهت اختلاف‌افکنی کار کند، بلندگوی دشمن است.

لازم به ذکر است که امامعلی عبدالملکی فرماندار سابق نهاوند نیز صبح امروز توسط استاندار همدان به‌عنوان مديرکل جديد دفتر بازرسی، مديريت عملکرد و امور حقوقی استانداری همدان منصوب شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما